Gå til innhold

Metchens slankedagbok


Gjest metchen

Anbefalte innlegg

Gjest metchen

Da skriver jeg det første innlegget i min slankedagbok. Jeg er gravid i uke 34, og har til nå gått opp 21 kg i dette svangerskapet. Var ikke akkurat slank fra før så jeg ser nå ut som ei lita tønne, trill rund. Har nå bestemt meg for å forsøke å gjøre noe med situasjonen. Kommer nok til å melde meg på et kurs når jeg har født, men vil vente til babyen er noen uker. Skal bruke ukene som kommer til å kutte ut søtsaker, spise sunt og jobbe med kostholdet generelt. Har jo gått på kurs tidligere. Forrige gang var etter at jeg fikk veslejenta mi. Det er snart 3 år siden. Gikk ned ca 8 kg da, og jeg veide det samme da jeg ble gravid. Håper derfor på å kunne gjøre noe med vekta etter dette svangerskapet.

 

Det er vanskelig å gjøre noe med kostholdet når man elsker søtsaker og mat generelt. Nå har jeg i tillegg bekkenløsning så jeg kan ikke gjøre stort. Det er så lett å spise for mye når man går hjemme hele dagen. Det skal bli spennende uker. Kanskje å fokusere på dette og å skrive i denne dagboka kan hjelpe meg til å få tiden til å gå de neste ukene uten å legge på meg mer.

 

Håper jeg kan få kontakt med noen her. Er i utgangspunktet en sosial person som liker å ha noen å skravle med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metchen

Det er rart hvor sulten man blir når man har bestemt seg for å gjøre noe med matinntaket. I ukesvis har jeg gått uten å spise lunsj, mens i dag når jeg har spist hver 4 time har jeg vært sulten siden jeg sto opp. Det er akkurat som om hodet sier til magen at det ikke får nok mat. Jeg vet jo at jeg har spist minst like mye som jeg pleier, bare sunnere.

 

Skal prøve å føre dagrapporter hver dag, men det er ikke alltid like greit å sitte ved pc pga bekkenet så vi får se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erianna

Bra at du gjør noe med kosholdet. jeg er gravid uke 10, gikk ikke opp enda. Føler GR oppleget for gravide. Lurte på hvor mange kalorier du spiste om dagen siden du er sulten heletiden.

 

mvh

Erianna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...