Gå til innhold

Ned i vekt, hvordan?


Gjest amona

Anbefalte innlegg

Heisann!!

Jeg skal prøve og komme meg nedover i vekt.

Gikk GR kurs for 8 år siden. Levde da på 1400-1500 kcal.

 

Jeg veier nå 110 kg, jeg er 160 høy,

jeg går gj.snitt 6000-8000 skritt per dag på jobb, tenker og komme opp i 10000, for det skal vel være bra?

Skal jeg leve på det kcal antallet for og gå ned?

Er det noen der ute som kan gi meg noen tips?

Noen som kanskje også skal begynne nå?

 

Går hos lege hver 14 dag for veiing har på 1 mnd gått opp 1 kg.

Har noe med at jeg må begynne og spise nok mat.

Er en unnasluntrer som synes jeg har vært veldig flink jo mindre jeg spiser.

Ser jo hvordan det går........

Noe må gjøres, jeg liker ikke meg, og kroppen min.

Skulle jo vært deilig og igjen veie 70 kg +. Det er lenge til det.. Noen andre også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme båt, spiser ca. 2200 kal. Her er vel en forskjell på mann / kvinner. Frokost, lunch, mellommåltid, middag og kvelds godt med frukt og drikke. Trimmen kommer godt med men vil vel anbefale et kurs, det har jo endret seg noe siden du var med.

Ellers går jeg hver dag tur med ca. 10000 steps. ca. 1,5 time går også 2,5 timer innimellom.

Lykke til å stå på.

Mvh

tarav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme båt' date=' spiser ca. 2200 kal. Her er vel en forskjell på mann / kvinner. Frokost, lunch, mellommåltid, middag og kvelds godt med frukt og drikke. Trimmen kommer godt med men vil vel anbefale et kurs, det har jo endret seg noe siden du var med.

Ellers går jeg hver dag tur med ca. 10000 steps. ca. 1,5 time går også 2,5 timer innimellom.

Lykke til å stå på.

Mvh

tarav[/quote']

 

Takk for svaret.

Så du spiser såpass mye kcal, og går ned i vekt?

Tror jeg blir nødt til og bli med på et kurs igjen, har lest litt på nettet her, og folk snakker om meny 1,2,3 og 4. Er 3 menyer i kursboka jeg har funnet frem..

Vel, takk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på overvektsklinikken på sykehuset hvor jeg bor. Jeg har også gått GR kurs, og var superfornøyd med det. Noe jeg har lært på sykehuset er at man skal hele tiden regne ut antall kcal man skal spise ut fra sin egen vekt

 

altså: egen vekt x 30 og trekke fra 600. Da får du x antall kcal man skal ha hver dag. etter hvert som vekta reduseres, reduseres også kcal inntaket. ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ltt spennende ut!

Tror jeg skal prøve det jeg!

Det kcal inntaket etter G.R sine beregninger går altfor seint for meg,så jeg mister helt motivasjonen,

Skal prøve meg på 1860 kcal og se:)

82 kg veier jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...