Gå til innhold

?


Gjest jente67
 Share

Anbefalte innlegg

Morro med en slik vektklubb. Noen som kan svare? Kanskje noen som har gått kurs. Man skal normalt innta 1400 kcal pr dag (sånn ca). Kan man da regne gjennomsnittet pr uke. Jeg spiser mere i helger enn på hverdager. Blir ofte 1200 kcal på hverdager og noe mere i helgene. Trives egentlig meget bra med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på kurs i vår, og spurte om det samme. Svaret jeg fikk var at jeg skulle spise like mye hver dag, siden det sikrer en mest mulig jevn forbrenning. Det man evt kan unne seg ekstra i helgene er kosemerker. Disse kommer i tillegg til vanlig inntak. Kosemerkene utgjør 350 kcal i uka.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på kurs i vår' date=' og spurte om det samme. Svaret jeg fikk var at jeg skulle spise like mye hver dag, siden det sikrer en mest mulig jevn forbrenning. Det man evt kan unne seg ekstra i helgene er kosemerker. Disse kommer i tillegg til vanlig inntak. Kosemerkene utgjør 350 kcal i uka.

 

Lykke til!![/quote']

 

Gjelder det om man kjører tøff trening også? Jeg trodde jeg burde spise litt mer de dagene jeg trener?

Lørdagen trener jeg ofte intensivt i 1,5 timer(spinning m.m) og brenner ca.1000kcal på den økten. Så den dagen har jeg økt kcal inntaket til ca.2000-2500kcal. mot normalt 1600kcal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...