Gå til innhold

Huske å spise hver 3.time


Gjest Mirrih

Anbefalte innlegg

Sett på alarmen på mobiltlf hver gang du spiser - 3 timer frem..

Ha alltid noe mellommåltid i veska, frukt, youhurt, energibarer etc..

Jeg sliter med å følge klokken - og dette hjalp meg i stor grad..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
Gjest Smukkeline

Flott tips ;) Det går jammen fort mellom hver gang man skal spise syntes jeg ;) Kan nesten ikke skjønne at dette skal kunne gi meg vekttap, men det gjør det altså :)

 

smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest dobbelhake

Jeg kan ikke helt forstå at man skal gå ned i vekt når man spiser så ofte ..... Men poenget er vel at da er det mindre inntak hver gang man spiser. Man unngår de store måltidene, fordi man aldri blir "holsulten"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Gjest eltevelte
Jeg kan ikke helt forstå at man skal gå ned i vekt når man spiser så ofte ..... Men poenget er vel at da er det mindre inntak hver gang man spiser. Man unngår de store måltidene' date=' fordi man aldri blir "holsulten"[/quote']

 

virker nesten utrolig at en skal ete så jevnli, men ikke komt meg helt i gang. men på nesten tre uker har jeg nå begynt å trene meg på mat hver tredje time. merker jo sultfølelsen når det er gått nesten 3 timer.

og jeg merket jo nesten ikke sultfølelsen før, kunne sitte i ro til langt på dag før jeg laget meg noe mat. og da usunn og feil.

nå eter jeg grovbrød el knekkerbrød. og et middagsmåltid.

tru det er det som setter kroppen i gang, og den får rikti å jobbe med. så ikke får feit å usunn mat . dette fettet tok kroppem til seg.

får skjerpe meg innn igjen over helja- og ikke ete godter i uka. og mat hver tredje time

 

stå på folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...