Gå til innhold

Noen som er like desperate som meg? :o)


Gjest Evy

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er ei jente på 32 år, jeg har gått flere Grete Roede kurs i strekk i 2002, med gode resultater. Etter det så ble jeg brått gift, og fikk to barn, og fikk dessverre ikke tatt bukt med dette å holde vekta. Jeg gikk ned over 20 kg på disse kursene. Nå sitter jeg 10 kg tyngre enn jeg var når jeg startet i 2002. Jeg er med på et opplegg på sykehuset nå (så ille har det gått med meg.. hihi), men vi møtes jo bare en gang i uken. Jeg strever hver eneste dag jeg, og kunne tenkt meg å hatt noen å spille ball med, snakke med og dele erfaringer med. Noen jeg kan hjelpe å komme over dagens / kveldens godtesug og kneik, som også kan hjelpe meg.... Noen som er litt ivrige på nett, og har lyst å gå ned disse fordømte kiloene! Denne sommeren er snart over, jeg har to søte barn og neste sommer har jeg ikke lyst at disse kiloene skal hindre meg i å "leve" et normalt liv. De gjør det jo ikke helt nå heller, men jeg synes ikke det er moro å gå i sommerklær....

 

Noen som har lyst å bli "intenense" livsomleggere sammen med meg? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er gjerne med,men føler ikke dette kcal greiene er noe for meg.

Går så utroligt seint ned at jeg holder på å spy av hele opplegget.

 

selv om jeg trener går turer og er flink med maten,så vil ikke vekta lengre ned....

Frusterende!

 

Starter på G.R kurs i slutten på denne mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver, selv er jeg bare 21 år men jeg veier over 40 kg for mye, vil veldig gjerne ned i 70 kg men vet det tar tid, sliter med motivasjon og får veldig ofte godtesug. synes dette med maten er veldig vanskelig, håper jeg kan henge meg på her.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også nødt til å legge om livsstilen min, dette går ikke lenger. Livet mitt blir begrenset av vekten og det har jeg store planer om å gjøre noe med. Har gått GR før og "kan" opplegget godt....så dette skal jeg fikse på egen hånd. Gidder ikke gå på kurs, da blir jeg for opptatt av dager og uker...dette er ikke et slankekurs på x antall uker, dette er en ny livsstil :) Fint å se at det er flere som tenker sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er litt info om meg:

34 år

Samboer

2 søte små

Antagelig den i nærmeste mils omkrets med færrest plagg i skapet som passer...

For en uke siden veide jeg 125 blank. Har spist ca 1400 kcal hver dag i en uke. Veide i dag tidlig 121,9 kilo Fullstendig klar over at det er mest vann som forsvinner i starten men dog....en fin start :-D

 

Neste sommer skal jeg også kunne kle av meg på stranda uten å bli sammenlignet med en hval....det hadde vært noe det!!

Mitt mål er 85 kilo...hvis jeg går ned en kilo i uka så skjer det i mai en gang? Tja...det er lov å ha tro på seg selv :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vygotskij

ÅÅÅÅÅÅ...jeg blir så glad jeg når jeg ser mld dere har skrevet! Vi er faktisk fler i samme båt, og det er jo deilig da! Jeg vil gjerne ned minst 30 kilo...men..uff...er ikke så lett akkurat! Jeg er 26 år, og har ingen barn... men alikevel har jeg mange kilo ekstra - hjelp meg!!!! Håper veldig jeg kan bli med dere i gruppa her for det kan virkelig hjelpe meg!

Håper vi snakkes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evaliten

Det er som jeg skrev det selv,hvis du legger til tre barn til! Jeg er 35 år og veier 110 kg fordelt på 156 cm. Mannen min gjør så godt han kan men han er født med en forbrenning som jeg misunner, dvs. at han aner ikke hvordan det føles å være overvektig. I tillegg har jeg fibromyalgi som ikke gjør ting noe bedre. Men sort humor har jeg og er ellers ganske grei å komme overens med;-) Vi snakkes håper jeg.

 

Evaliten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Gjest helenehare
Her er litt info om meg:

34 år

Samboer

2 søte små

Antagelig den i nærmeste mils omkrets med færrest plagg i skapet som passer...

For en uke siden veide jeg 125 blank. Har spist ca 1400 kcal hver dag i en uke. Veide i dag tidlig 121' date='9 kilo Fullstendig klar over at det er mest vann som forsvinner i starten men dog....en fin start :-D

 

Neste sommer skal jeg også kunne kle av meg på stranda uten å bli sammenlignet med en hval....det hadde vært noe det!!

Mitt mål er 85 kilo...hvis jeg går ned en kilo i uka så skjer det i mai en gang? Tja...det er lov å ha tro på seg selv :-D[/quote']

 

Hei. Flott at du har begynt. Det som bekymrer meg er at du ut i fra vekten din spiser alt for lite pr. dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motivasjonsydentur

Jeg er helt ny her og ikke kjent med GR i det hele tatt, men har ikke lyst til å melde meg på kurs, da jeg vet det vil være vanskelig å få til å møte hver uke. Jobber turnus og ha 3 barn som skal følges opp:)

 

Jeg er 169 cm og veier nok 104 kg, skal veie meg i morgen tidlig tenker jeg...

 

Som dere ser av nicket mitt har jeg motivasjon i bøtter og spann. Vi har aldri tatt med oss ungene til syden.. Men neste år har jeg lovet de at vi skal, og da vil jeg gjerne kle av meg uten å skjemmes:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...