Gå til innhold

Noen å slanke seg med...


Gjest Evaliten

Anbefalte innlegg

Gjest Evaliten

Hei! jeg er ei jente på 35 år som lurer på om det er noen der ute som har lyst til å slanke seg sammen med meg. Jeg er gift og har fem barn. Etter fem svangerskap så veier jeg hele 110 kg fordelt på 156 cm. Det blir tungt, psykisk og fysisk, og da hjelper det å ha noen som vet hvordan det er å være overvektig og å skulle gå ned i vekt. En som kjenner blikkene i ryggen når en går i butikken, eller å bli vist til BB på Hennes og Mauritz uten i det hele tatt og spurt om hjelp. Er den personen du så skriv til meg så gjør vi dette isammen;-)

 

Evaliten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på ganske samme måte som deg. at folk ser på meg og sier "ho var stor" jeg vet at folk ser og jeg orker ikke ha det sånn lenger! men kan du ikke komme inn der det står "er det noen som er 100 kg og 1,66 høy da. så kan vi støtte hverandre alle sammen. legge inn forslag til mat og trim osv. vi skal skrive inn vekt og lengde ver fredag, så hadde vert koslig om du og ble med=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er fler.... Jeg er 34 år, 122 kilo, håper å havne på 85 før sommern 2008. Tror det blir lettere å gjennomføre om man har noen å dele erfaringer med :)

 

Bruker du msn? I så fall kan du legge meg til på hisoe@online.no så snakkes vi der. Jeg og ei annen herfra snakkes allerede der og det er veldig hyggelig, nye er velkommen til å være med!

 

Og jeg er helt enig med deg....BiB hos H&M er tragisk....

 

Håper vi snakkes :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi e ganske lik i utgangspunktet, Evaliten :-)

 

Æ e 36 år, gift 4-barnsmor. Er 152 cm og veide 103.6 kilo da æ starta på Grete Roede-kurs for 8 uker siden. No e æ 6 kilo lettere og klar til å starte på kurs 2 på onsdag :-)

 

Det skal bli deilig å slippe å møte avsky og bli diskriminert pga overvekt. For selv om æ e en sterk person med bøttevis av selvtillit og kose mæ på klesshopping, så e det ikke kos å treffe på horrible holdninger hos "medmennesker".

 

Mine mål e forresten 15 kilo før jul og 15 etter jul. Og går det greit så tar æ 10 kilo til i løpet av neste sommer, tenke æ ;-)

Og da skal æ ha brystreduksjon og mageplastikk på statens regning ! HA, HA :-D

 

Lykke til til oss !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evaliten

Koselig at det var noen som svarte:-) Skal bli morsomt å skvaldre med noen som faktisk skjønner hva eg går igjennom! Føler at eg ikke kan snakke om dette hjemme, ikke for at mannen min ikke vil men eg har en datter som er stikk motsatt av meg, hun er 11 og veier 20 kg. Bestemoren hennes sa at hun hadde bilringer!!!!Hun skal inn på sykehuset pga. magesmerter hver gang hun spiser. Da er det greit å ha andre utenfor;-) Skal gjøre ville forsøk å legge dere til på msn, er ikke helt sikker på hvordan, men får eg det ikke til har eg en sønn på 15 så han får det nok til:-)

 

Evaliten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...