Gå til innhold

hjel meg med et puff i rompa


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

 

i fjor sommer og høst var jeg flink, men siden jul har det vær tilbake til gamle synder.....

 

hva skal jeg gjøre for å finne tilbake til den ivrige slankeren som trimmet og spiste sundt?

 

jeg liker ikke å bli fanatisk da....sundt vett må til og dette er i grunne ikke slanking men livstilsendring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem alt som har skjedd siden jul, fortsett fra der du slapp nå. Du kan uansett ikke gjøre noe med som har skjedd nå, så se fremover, start på nytt og jobb videre. Du har jo klart å komme igang en gang, så du skal nok klare det igjen... :) Men ta den tiden du trenger, la endringene skje gradvis og ikke bli fanatisk som du sier. Du skal jo finne frem til en livsstil som du liker og vil leve med resten av livet. Da hjelper det ikke å være fanatisk i flere måneder, for så å hoppe rett tilbake til det gamle. Alt med måte, også når man skal endre vaner. Jeg startet i januar i år, 17 kilo er vekk nå, og det er herlig :), men jeg er langt fra ferdig, har 19 kilo igjen, og regner med at både dette og neste år vil gå med til det... Men jeg håper jo det vil gå litt raskere, men livsstilen min endres ikke så fort som jeg skulle ønsket.. .men en dag vil jeg være der at jeg slipper å tenke over kaloriene, alt flyter mer av seg selv... Det er mitt mål.. :)

 

Lykke til i alle fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...