Gå til innhold

andre som ammer tvilllinger?


Gjest kika

Anbefalte innlegg

Fikk tvillinger for tre måneder siden. La på meg 45 kilo i svangerskapet og hadde ti kilo for mye fra før. Gikk ned 25 kilo den første uken, men så sto det stille. Men nå er jeg i gang med kurs og håper å komme ned til trivselsvekt i løpet av et år. Har meny 3 og det er mye mat! men føler meg alikevel sulten. Akkurat nå har babyene økedøgn så det tærer jo ekstra. Noen andre som ammer en eller to eller fler som vil være med å backe hverandre opp? Vanskelig å få tid til å trene. Har to barn fra før, altså fire barn totalt nå. Men de to eldste er i gang med skole og barnehage så da kan jeg iallefall få trillet litt ut på tur på dagtid. Men altså nok om meg, er det noen andre der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HelleDudena

Hei,

 

Jeg fullammer jenta mi på 3 mnd.

 

Kjenner til det med trening, men jeg prøver å heller dele opp halvtimen med trim i to. F.eks. setter jeg på litt rask musikk (salsa f.eks.) og danser med lille på armen et kvarters tid. Mi lille hater å ligge i vogn, så det blir ikke noe særlig med trilleturer på oss. Men det kan jo være en ide for deg kanskje.

 

Jeg spiser meny 4 + et ekstra glass med melk, dvs 2300 kcal. Synes meny 3 høres lite ut jeg da.

 

Jeg skriver forresten slankedagbok, se egen tråd:-)

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...