Gå til innhold

Kinesisk balanse te og forbrenningstabletter


Gjest annamia

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som har prøvd kinesisk balanse te som man får kjøpt på helse kost. Det finnes også noen forbrenningstabletter som man kan kombinere med de. Lurer på å prøve det, men lurer på om noen har hørt om det, prøvd det og har erfaring fra det..??

Takk for hjelpen:)

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Hei,

jeg prøvde forbrenningste en gang. Vet ikke helt om det hjalp noe, samlet vann som bare det i kroppen iallefall. Jeg anbefaler heller bio-chrom og bio-T. Har vært helt avgjørende for meg i min kamp mot kiloene =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er det noen som har prøvd kinesisk balanse te som man får kjøpt på helse kost. Det finnes også noen forbrenningstabletter som man kan kombinere med de. Lurer på å prøve det' date=' men lurer på om noen har hørt om det, prøvd det og har erfaring fra det..??

Takk for hjelpen:)

Hilsen meg[/quote']

 

Hei. Kinesisk balansete er bra hvis du drikker flere literom dagen, men det smaker heeelt grusomt så hvis du får det i deg er du flink. når det gjelder forbrenningspiller så er de beste de som er bergnet på de som trener mye. har brukt en del av de men mange har blitt tatt bort fra markedet. ST2 er et merke som er relativt greit. fjerner blandt annet søthungeren, pluss at du får en mer effektiv treningsøkt. men man må prøve seg frem litt med de pillene og finne noen som passer for deg..

hilsen Marita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

St2 er tatt bort fra markedet. Kan vel ikke akuratt "anbefale" disse tabelettene når de blir solgt under disk i sverige, hehe. Hadde de til analyse hos legen... Farlige tabeletter, kroppen føler ikke søtsug, og det er bra, men heller ikke tørste og sult. Tilslutt kollapser kroppen. Kjenner flere som har fått problemer med nyrene etter de har brukt tabelettene lenge.( 1-1,5 år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Om du plent vil ta piller for å slanke deg. så kan du jo prøve Hoodia. Dette er tab. som er laget av en ørkenplante og stagger sulten. Vet om flere som har brukt denne og fått hjelp. Men hvorfor ikke heller satse på omlegging av kosten og trene mer??? Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

... Både balansete, eple-edikk og hoodia. Synes ingen av delene har hjulpet meg noe i fht å gå ned vekt. Det eneste må være at jeg blir motivert så lenge jeg tror på det.. Går på med friskt mot hver gang. Det eneste som har hjulpet meg er å telle kalorier og trene.

 

Lykke til! -og hvis du finner noe som virker; tips meg!

 

A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...