Gå til innhold

Fit For Fight


Gjest Mimi

Anbefalte innlegg

Veiedag 1: 62,1

Veiedag 2: 61,3

Veiedag 3: 61,1

Veiedag 4: 60,9

Veiedag 5: 61,0

Veiedag 6: 60,5

Veiedag 7: Timeout :-)

Veiedag 8: 60,9

Veiedag 9: 62,1 !!! Hva skjer??!!

Veiedag 10: 60,7

Veiedag 11: Bortreist uten vekt...

Veiedag 12: 61,6

Veiedag 13: 61,1

Veiedag 14: 62,7

Veiedag 15: 61,0

 

Opp og ned og opp og ned... dette er jo bedre enn på lenge.

Vet at mine svingninger delvis skyldes at jeg reagerer på feks hvete, og hvis jeg har fått i meg det hovner jeg opp i hele kroppen... tror det er dette som skjer når jeg plutselig befinner meg 1-2 kilo over det jeg forventer. Spiser egentlig aldri hvete, men fort gjort å glemme seg bort og feks spise litt chilinøtter på fest eller noe sånt - jeg glemmer at det er hvete i dem...da har jeg tre, fire hovne dager før ting er i orden igjen. Vel - det skal gå rette veien nå! Motivert, ja!

 

Håper at flere av oss har oppløftende resultater!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

Her kommer mine tall, og idag er jeg fornøyd:)

 

26/2: 64 kg (første veiedag i vektklubben)

 

18/6: 56,3 kg (før ferien)

 

20/8: 61,4 kg (oppstart etter ferien)

28/8: 60,4 kg

3/9: 59,7 kg

10/9: 58,5 kg

17/9: 59,0 kg

24/9: 58,8 kg

8/10: 59,0 kg

15/10: 59,9 kg

22/10: 58,9 kg

29/10: 58,6 kg

5/11: 58,5 kg

12/11: 60,4 kg?

22/11: 59,1kg

29/11: 58,3 kg

 

Målet mitt er å ligge mellom 56 og 58 kg

 

Gratulerer feliz!!! Veldig bra:) Nå går det riktig vei for oss!!

Jeg holder meg også unna hvete, og det funker også best for meg og min blodtype

 

Ha en super dag, nå skal jeg hive meg over grytene og ha fisk til middag:p

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

lenge siden jeg har vært innom med noe resultat, men jeg henger med i kolissene både under sykdom og stort arbeidspress. Akkurat nå føler jeg at jeg har hodet over vannet. Uka går mot slutten - det har vært sinnsykt mye å gjøre, men det ser ut til at vi kommer i mål denne gangen også :D

 

Gratulerer til Merwel - vel fortjent! Og godt å se at du ikke gjorde alvor av truslene dine Feliz :) Denne uka var det jo virkelig strålende.

 

Jeg har spist litt håpløst den siste uka - men har klart å klemme inn litt trening, og på forunderlig vis så har jeg gått ned noen hundre gram. Det er jo ikke al verden, men jeg hadde fryktet det helt motsatte. Jeg tror i alle fall jeg har vært flink og spist nok.

 

Jeg er på farta, og har ikke en gang tid til å grave frem vekttabellen min, men nå vet dere i alle fall hvordan stå er. Og tro meg, selv i travle tider, der jeg ikke lever helt opp til egen krav, ja så hjelper det å skulle innom her og legge resultatet på bordet....

 

Håper dere har det bra alle sammen. Vi går en veldig hyggelig, men også vanskelig tid i møte :)

 

Klem til dem som vil ha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmen Mimi, jeg tar imot og sender en tilbake h020.gif

 

Så flott at du har gått ned, og at du er flink!!

Dette er en travel tid, og da er det ikke alltid like lett, men det at vi må innom her og avlevere tallene, er god motivasjon, hehe...

 

Ha en fin kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang, mimi, merwel og feliz! Så bra at det endelig gav litt utslag, det har dere fortjent!

 

Jeg er ned 0,5 kg denne uka, veldig fornøyd.. Havna på ei lita fyllekule som besto av øl øl og atter øl på tirsdag. Var derfor redd for at det skulle synes, men det harde arbeidet tidligere i uka har tydeligvis gitt resultater!

 

Nå er jeg nede i 74 kg, starta på 78,5 tidligere i høst. Litt usikker på hvor ideal vekta mi ligger, skal i første omgang ned til 72 tenker jeg. Så får vi se!

 

Ha en fortsatt fin kveld, alle sammen!

 

klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra Merwell, Arti, Mimi og Feliz.

 

Jeg er glad for at du valgte å komme krypende Feliz, og nå går det jo rette veien. Håper du forsøker med bittelitt mer kalorier. Det kan uansett ikke gi deg en mindre vektnedgang enn det du har vist til nå. 100 kcal ekstra kan gjøre store utslag på energiforbruk, men du kan ikke legge på deg mer.

 

Jeg har sklidd litt ut denne uka. Sluttet å registere kalorier. Første uka gikk det fint, men så går det litt feil vei akkurat nå. Hodet mitt er liksom ikke helt på plass når det kommer til kaloritellingen for tiden og jeg lukker øynene og stapper småting inn i munnen. Vekta viste 400 gram opp. Jeg er litt pessimistisk til om jeg noen gang kommer til et punkt hvor matinntaket går av seg selv. Iallefall helt til de finner en pille som stopper søtsuget. Man må bare ta en dag av gangen.

 

I morgen skal jeg begynne å registere alt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som skjer? Ingen har lagt inn noen meldinger i løpet av dagen. Det lover ikke bra for helga.....

 

Jeg skal ingenting i helga. Må bare la være å kjøpe noe godis, så skal det jo gå greit. Neste helg er det julebord, så da blir det jo litt verre. Men den tid den sorg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at så mange har gått ned! Flinke jenter...

Else, du er vel så slank og lekker nå at! Men klart det er viktig å ikke legge på seg igjen...skjønner hva du mener - jeg lurer også på om jeg klarer å spise "normalt" noen gang igjen, uten å føre regnskap på inntaket for å vite om alt er ok.. det er sikkert en langvarig prosess. Først komme ned på trivselsvekt, stabilisere, og deretter prøve å fri seg fra den strenge kontrollen. Det burde jo være slik at en kropp i balanse, som får bra med trening, regulerer matinntaket selv. Men min metthetsfølelse er helt screwed. Sulten er det ingenting i veien med :-) vel, vel - en ting ad gangen.

 

Min oppskrift for en vellykket slankehelg er å være hjemme alene i kveld, spise suppe til middag (kanskje et glass vin) og legge meg tidlig - sove masse!

Det blir nok noe mer festlig på lørdag, så skal trene godt hele helgen. Løpe, gå - ut på tur!

 

God helg alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, jeg er også på plass nå etter jobb :D

 

Else, det er jo normalt å variere litt når man har nådd ønsket vekt, og litt småting må man også kunne klare, selv om vekta varierer litt. Tror det kan gå litt begge veier, og at man må ha et par kg slingringsmonn å gå på, men ikke mer. Jeg har sluttet å registerere alt jeg spiser, og prøver å spise fornuftig og riktig.... Funker så langt, så får vi se...

 

Ikveld er jeg alene, og skal vaske vinduer og henge opp gardiner, og finne frem julestakene til vinduene;)

 

Kommer innom igjene etterpå :)

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Da er 5 slag i boks, både pepperkaker, kransekake-stenger, serinakaker. potetmelstopper og havremakroner :) Krumkakene får jeg av min mamma, og lefsene skal jeg kjøpe ferdige :D

 

Ellers en fin helg her, vi har kost oss og vært på julemesse, og ikveld venter lysmesse i kirka, hvor både konfirmantene (vi har jo 2 ) og speiderne (minstemann) skal delta.

 

Ha en fin søndag dere andre også!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er 5 slag i boks' date=' både pepperkaker, kransekake-stenger, serinakaker. potetmelstopper og havremakroner :) Krumkakene får jeg av min mamma, og lefsene skal jeg kjøpe ferdige :D

 

Ellers en fin helg her, vi har kost oss og vært på julemesse, og ikveld venter lysmesse i kirka, hvor både konfirmantene (vi har jo 2 ) og speiderne (minstemann) skal delta.

 

Ha en fin søndag dere andre også!!

 

Klem[/quote']

 

Jeg gir meg over - du er et fyrverkeri av energi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Skulle ønske jeg var sånn hver dag Mimi, men jeg har andre dager også, hehe.... Desverre må jeg vel nesten si, for hadde det vært hver dag så hadde det nok vært rent og flott her til enhver tid, og det er det ikke...

Men, nå skal jeg ihvertfall forsøke litt siden det er jul, hehe

 

Ha en fin dag alle sammen

 

Klemmer d026.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere år har jeg syntes at desember er stress, men i år koser jeg meg. Når min sønn nå er 3 år, så er det utrolig kjekt å få ta del i den barnlige gleden han har over alt som har med julen å gjøre.

I år gidder jeg ikke å stresse, og tar julegavene litt enkelt. Vin og gavekort til alle som jeg ikke kommer på noe bedre til.

 

Jeg er nede på 1400 kcal igjen. Småspisingen på pepperkaker, sjokolade og nøtter fortsatte i helgen, så nå må jeg på avvenning igjen for å komme meg over søtsuget. Faktisk litt godt å kjenne sulten igjen, og det er sikkert ikke egentlig en bra ting. Er glad for at jeg skal på Hold Vekten kurs neste tirsdag, hvis ikke hadde jeg nok tenkt at jeg skjerper meg etter jul. Det er altfor lenge til jul til å begynne utskeielsene nå.

 

Jeg synes også at du er kjempeflink, Merwell. Du burde gi deg et klapp på skulderen istedet for å ergre deg over at det ikke er rent nok. Det er jo typisk oss damer at vi aldri blir fornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Else, du sier egentlig det viktigste, vi må være fornøyde med det vi gjør, og heller kose oss! :D Trenger en påminnelse innimellom på det...

 

Høres ut som om du koser deg, og sånn skal det være. Skal huske på det jeg også, at jul blir det uansett... ingen som ser etter i skuffer og skap, og bare man har juletre og pynt så er ungene fornøyde :)

 

Dette med jul og kalorier er ikke lett, og tror nok det er en utfordring for de fleste av oss den tida her, men vi får prøve så godt vi kan..

 

Ha en super kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

 

Håper dere har hatt en fin helg. Jeg har vært i julestemning til 1000, så nå håper jeg bare det varer helt frem...

 

Ble slått ut med magvondt i natt, så jeg har ikke vært på jobb i dag - og spisinga er det så som så med, men det ordner seg vel i løpet av uka.

 

Vi tastes :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Mimi, håper formen din er bedre idag!! Tror det er noe som går nå, er ikke helt iform selv heller, og har vondt i hodet i tillegg, men skal ha 4 timer på jobb på skolekjøkkenet.

GOD BEDRING g015.gif

 

Pass på julestemningen midt oppi det hele også:D

 

Har dere fått snø forresten? Det regner her, så den kommer ferdig måkt heldigvis, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

 

Neida, ikke tatt ferie enda, men sitter og leser til eksamen på fredag.. ;)

 

På lørdag skal jeg på julebord, og jeg vurderer å koste på meg en ny kjole. Syns liksom jeg fortjener det etter høstens strabaser, men så lurer jeg på om det er dumt i og med at jeg fortsatt har igjen noen kilo? Da vil jo den "nye" kjolen bli litt for stor kanskje.. (hvis ikke det bare er ønsketenknin da... hehe).

Hvordan gjør dere det med innkjøp av nytt mens dere er på slankern?

 

Mimi: jeg har vært slått ut av dårlig mage jeg også, samt flere i omgangskretsen som har hatt det. Et eller annet som går! Men det gikk over ila ett døgn for min del iallfall. Også spiste jeg jo litt mindre da.. Må se det positive i alt!

 

Merwel: så flink du er til å bake! Jeg bruker å dra hjem til mor og far og hjelpe til med pepperkakene jeg. Men da har forsåvidt far allerede laget deigen, så jeg bare leker meg med formene ogsånt. Kanskje på tide å bli voksen for meg også!

 

Nå gleder jeg meg skikkelig til jul altså! Har siste eksamen nå på fredag, også er det bare småtterier som skal gjøres unna på kontoret fram mot jul. Masse tid til å handle julegaver, drikke gløgg og spise bittelitt pepperkaker.

Også har foten min begynt å bli såpass bra at jeg er i stand til å gå lengre avstander igjen. I går prøvde jeg meg litt på trening også, og det var deilig å få rørt seg igjen gitt!

 

Else78: jeg syns vin og gavekort var en god ide jeg. Jeg hadde iallfall blitt glad for det!

 

Nei, nå må jeg lese litt mer.. vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Arti, så bra at du er innom

LYKKE TIL med eksamen på fredag!! Det går sikkert fint:)

 

Når det gjelder klær, kjøper jeg meg stadig noe nytt... men ikke så dyre hvis det er klær som passer bare en stund. Se om du finner deg en kjole som ikke er for dyr, og nyt at du har vært flink:) Det fortjener du!

Og så bra at foten er bedre:)

 

Koslig å bake hjemme da, det hørtes kjempekoslig ut:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager lite bidrag fra meg og, men jeg har også begynt oppkjøring på eksamenslesing. Har eksamen neste fredag, høres lenge ut men fy så fort det går!

 

Da er det tre uker ferie - å du vakre, vene så deilig det skal bli!

Håper virkelig på snø til jul - da skal jeg "løpe" rundt i marka med ski på og bli superfit!

Heldigvis liker jeg ikke pepperkaker :-) og ingen andre tørre kaker heller for den saks skyld. Det gjør jula litt enklere!

Det var bare de marsipanpølsene da... og kransekakestenger og sånt! Det er digg..

 

Masse lykke til til deg, Arti!

Og takk til deg Merwell som holder det hele igang... hva skulle vi gjort uten deg? Bare spis og kos deg, vi trenger deg her på tråden, he,he - neida :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hehe... skal nok kose meg, men ikke med for mye godis, håper jeg ;)

 

Har heldigvis klart å la være å kjøpe marsipan enda:)

 

Lykke til med forberedelsene til eksamen, skjønner godt at du har nok å gjøre... Glad jeg slipper det:)

 

Jeg ønsker meg også snø til jul, men kan godt vente til de siste dagene, hehe...

 

Ha en fin kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag 1: 62,1

Veiedag 2: 61,3

Veiedag 3: 61,1

Veiedag 4: 60,9

Veiedag 5: 61,0

Veiedag 6: 60,5

Veiedag 7: Timeout :-)

Veiedag 8: 60,9

Veiedag 9: 62,1 !!! Hva skjer??!!

Veiedag 10: 60,7

Veiedag 11: Bortreist uten vekt...

Veiedag 12: 61,6

Veiedag 13: 61,1

Veiedag 14: 62,7

Veiedag 15: 61,0

Veiedag 16: 61,2

 

Ikke mye slanking som skjer her nei..Har spist litt mer, ca 1500 kcal om dagen. Vel, det har ikke gjort underverker ennå, men skal holde ut og se om ikke det funker på sikt..

 

Håper dere andre har bedre resultater å melde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Her kommer mine tall, og idag er jeg fornøyd

 

26/2: 64 kg (første veiedag i vektklubben)

 

18/6: 56,3 kg (før ferien)

 

20/8: 61,4 kg (oppstart etter ferien)

28/8: 60,4 kg

3/9: 59,7 kg

10/9: 58,5 kg

17/9: 59,0 kg

24/9: 58,8 kg

8/10: 59,0 kg

15/10: 59,9 kg

22/10: 58,9 kg

29/10: 58,6 kg

5/11: 58,5 kg

12/11: 60,4 kg?

22/11: 59,1kg

29/11: 58,3 kg

6/12: 58,3 kg

 

Målet mitt er å ligge mellom 56 og 58 kg

 

Dette var et greit resultat, jeg vil gjerne prøve å klare å være stabil nå i jule-tida, og holde vekta istedet for å gå opp...

Så, dette godkjenner jeg, og er fornøyd med at den ikke gikk opp:)

 

Feliz, det var jo ikke store forandringen på deg heller, så det er bra! ;)

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...