Gå til innhold

Julen 2005


Gjest jente67
 Share

Anbefalte innlegg

Har tenkt på det samme.. Jeg kommer rett og slett bare til å sette av en 2 - 3 dager i julen hvor jeg ikke tenker slanking i det hele tatt. Er bare jul en gang i året. Men selvfølgelig, er ikke dumt å ha kontroll på matinntaket.

 

Bestem deg på forhånd når du vil kose deg, og når perioden er over, kan du kaste de resterende godsakene eller gi dem bort til andre(hvis du klarer).

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk på at du skal ta av noe i julen, for det er urealistisk og brutalt mot deg selv. Tenk heller at holder du vekten er du fornøyd. Jeg har lykkes med dette på følgende måte; Drikk vann til hvert måltid (for meg var det ikke noe problem å gi slipp på annet drikke, og da sparer en masse kalorier) Kos deg med maten leeenge. (spiser man sakte spiser man mindre) Prøv å finn alternativ julekos - sånn som for meg som er totalt sjokoman - det går an å ta en eller to biter med sjokolade og si seg fornøyd med det hvis viljestyrken er tilstrekkelig. Ha minst mulig julekaker i huset.

 

Godt mot og lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk noen svar... samt at jeg har fått et godt et av en venn' date=' spis magert om dagen. da kan mann jo ta ekstra kcal ved den gode maten:) aner ikke om det funker[/quote']

 

Men du tåler jo flere kalorier om dagen, så kanskje tanken heller burde være å spise de kaloririke måltidene så tidlig som mulig, og prøv å spise lettere mot kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er av den typen som baker og baker til jul (mest konfekt ting) så i år skal jeg bare lage pepperkaker med ungene. da blir det litt mindre småspising av det søte hvertfall. ellers skal jeg spise meg god og mett på julemiddagen (prøve å ikke overspise i år) og så må jeg ha litt dessert til kaffen og gavene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...