Gå til innhold

Å få i seg nok mat..


Gjest Melodie

Anbefalte innlegg

Har nettopp startet på Grete Roedekurs, og skal følge meny 2..

Har tidligere forsøkt GR med varierende resultat..(manglende motivasjon..)

Mitt problem er å få i meg nok kalorier i løpet av dagen.. Syntes det var vanskelig før da vi skulle ligge på rundt 1200.. Men nå skal jeg ha 1600..og dagen blir ikke lang nok.. Synes jeg spiser hele tiden.. Noen som har tips...? Går seg nok til, men er litt vanskelig i begynnelsen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ja jeg sliter med det samme problemet.... har såvidt karret meg over 1200 kcal i dag, og det fordi jeg spiste noen sukkerfri tyggiser....

 

Jeg hadde det samme "problemet" sist gang, 8 år og mange kilo siden :-), midt i kurset stoppet vekten opp og det tok evigheter før kroppen "kom i gang igjen".

 

Jeg er så motivert for å ta av meg og er livredd for å spise for masse, men når jeg summerer opp i løpet av dagen har jeg ikke sjanse til å komme opp i 1600 kcal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...he, he.... Jeg har INGEN problemer med å spise nok, dessverre.

 

Nøtter er kaloririke og sunne, så hvis dere spiser en neve usaltede nøtter i ny og ne, så vil vel det gjøre susen?

 

Kaika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt oljedressing på salaten gjør også susen. En halv avokado. Nøtter og mandler. Alt dette inneholder sunt fett som vi faktisk må ha i oss :-)

Lettmargarin kan også få opp kaloriene, anbefaler Vita hjertegod lettmargarin.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har holdt på noe dager nå..og har aldri spist så mye mat i hele mitt liv.. Om dette virker så er det et mirakel;)

Har funnet ut at jeg ikke skal tenke på at det skal være magert.. Jeg får knapt de kcal jeg skal ha med vanlige produkter. Så jeg koser meg med maten og øver meg på å få rutine i spisingen. Ikke mer enn ca timer mellom.. Er ganske vanskelig. Og jeg synes jeg spiser hele tiden..

Synes det er så bra at alt pålegg stort sett måles i 20 g..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...