Gå til innhold

endelig litt lettere..


Gjest Erling

Anbefalte innlegg

Nybakt mor og etter endt graviditet gikk mine 10kg av fort! siden jeg nå fullammer, lurte jeg på hvor mye man bør spise i løpet av en dag...noen som vet?

 

er nede i vekt fra før graviditet,men ønsker å gå ned 5 kg til...

deilig å være mor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Gratulerer som mamma, det er fortsatt deilig når de er 18 måneder :-) Jeg mener å huske at du ikke skal ha lavere kaloriinntak enn 1900 kalorier så lenge du fullammer, men jeg er litt usikker på om du skal ha enda mer. Jeg tror du kan finne ut av det et eller annet sted her på nettsiden til GR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HelleDudena

Det er veldig deilig å være mamma ja! Det største som har hendt meg er å ha fått de to jentene mine på 22 mnd og 3 mnd. Faktisk så blir det morsommere jo større de blir, selv om det er fryktelig koselig med babyer også.

 

Når man fullammer og vil ned i vekt skal man velge en meny høyere enn det man skal ifl energibalansen pluss et glass melk ekstra. For min del vil det si 2300 kcal. Vekt, høyde, alder, trim og aktivitet utenom spiller inn. Vil tro at 2000 kcal ikke er helgalt. Husk at man ikke bør gå ned mer enn en kg i uka pga miljøgifter som da frigis i melka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...