Gå til innhold

Gi seg selv premier


Anbefalte innlegg

Ja, da er jeg igang. Startet på kurs på tirsdag, med vekt på 98 kilo.

Istedet for å fokusere på hva jeg går glipp av, med mat og slikt, skal jeg gi meg selv premier. For hver 5. kilo skal jeg gjøre noe for meg selv, noe som jeg kan glede meg til og som gir meg velvære. Hvis jeg kan unne meg selv en ansiktsbehandling, en masasje,eller en tur til frisøren så har jeg en liten gulerot - bare 5 kilo unna. Håper dette kan få meg til å fokusere på fordelene ved et sunnere liv. Gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også gjort du... Og som en premie for at jeg er ferdig (bare halvveis enda) så har jeg en sydentur... Den skal jeg fortsatt ha når jeg er i mål. Men alle andre premier er nå byttet til en ny utdanning.. :P Og det er jeg glad for, men har også noen småbelønninger her 5 kilo da... Må bare ha det... Min neste ved 85 kilo er en ny veske... Det gleder jeg meg til, for jeg er en liten veskeoman... :)

 

I alle fall lykke til, og gled deg til belønningen. Det er herlig å føle at man virkelig fortjener dette og at det er din fortjeneste at du er kommet dit du er... Nyt det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på på første veiing. Hatt en kjempegod start. Ned 3,8 kg. Veldig gøy med en sånn fin start. Da er jeg bare 1,2 kg unna første premie for meg selv. Må nesten sende en liten takk til Fjorlands he he :) , nå ser jeg hvor mange "raske" middager det blir. Nå tar jeg en sunn ferdigmiddag istedet for pizza og kjapp spagetti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...