Gå til innhold

endelig...


Gjest snobet

Anbefalte innlegg

Da viste testen positivt..... med termin i mai...

Lenge til-men gleder oss masse. Selv om spøkelset fra sist svangerskap henger igjen i form av 10 kg for mye,så satser vi med friskt mot. Skal på joggetur idag,en sløyfe på 20 minutter. Skal på tro og ære holde meg i form,og spise sunt. Godt for meg,og godt for babyen. La på meg ca 15 kg sist. Satser på underkant av 10 kg denne gang.

Noen i samme situasjone som har lyst å henge sammn her inne i forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HelleDudena

Jeg er ikke (heldigvis) gravid nå, men fikk ei jente i mai. Så for snart et år siden fant jeg ut at vi skulle ha nr 2. Jeg ønsker deg masse lykke til! Jeg startet svangerskap nr 2 5 kg tyngre enn nr 1, men la på meg 13 kg mindre med nr 2. La på meg over 30 kg første gangen jeg da. Så på under 2 år har jeg gått ned 47 kg.... Dvs 28 kg etter første, og nå 19 kg så langt etter andre.

 

Jeg beundrer alle som klarer å holde fokus på riktig mat og trim under svangerskapet. Jeg har ikke klart det, har begge gangene vært kvalm første halvdel av svangerskapet og det eneste som har hjulpet er å spise. Men nok om meg.

 

Igjen, gratulerer så mye med spira!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da viste testen positivt..... med termin i mai...

Lenge til-men gleder oss masse. Selv om spøkelset fra sist svangerskap henger igjen i form av 10 kg for mye' date='så satser vi med friskt mot. Skal på joggetur idag,en sløyfe på 20 minutter. Skal på tro og ære holde meg i form,og spise sunt. Godt for meg,og godt for babyen. La på meg ca 15 kg sist. Satser på underkant av 10 kg denne gang.

Noen i samme situasjone som har lyst å henge sammn her inne i forumet?[/quote']

 

Hei,

 

Jeg er i samme båt som deg, gravid og ønsker å begrense antall ekstra kg. Har ikke barn fra før, men hadde likevel 10 kg. for mye i utgangspunktet. Har lite lyst å sitte med 20-30 kg mer enn trivselsvekt når ungen er ute..

 

¨Så det er bare å brette opp armene å være så aktiv som overhodet mulig ila. svangerskapet. Hvor langt er du på vei? Jeg er halvveis (20uker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke mer ernn 5 uker... har akkurat funnet det ut. Satser på i underkant av 10 kg. Men ikke over 15 kg. La på meg 13,5 sist.

Jeg har fått trimmet nesten hver dag,føler formen er god,skal utnytte det.

Hvor mye har du lagt på deg?

Vet du hva det blir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...