Gå til innhold

Lite eller stort problem??


Gjest annegro
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne mer ned nå,men siste uka gikk jeg ned kun 0,1.. vet det er bedre enn å gå opp og jeg mener det ikke ille eller anet, men jeg vil gjerne ned..

 

Jeg sier til meg selv at det kommer,bruk tiden til hjelp... Men så er spørsmålet; spiser jeg feil??For lite??

 

jeg spiser 5 ganger daglig = skal bli 1600kcal men jeg havner på ca 1500.. det feil?? for lite??

 

og jeg blir jo stappmett.. synes ikke jeg gjør annet enn å spise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok slenge inn litt emr info :(

 

Dagsbehovet ditt, hvor mye du trener og sånn. Men det er mulig du bør komme deg opp på 1600 ihvertfall. 12 mandler er omtrent 100kcal tror jeg og det er da ingen sak å få ned :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt tipset om å ha litt smør på brødskiva for å få til de ekstra kaloriene. Liker ikke smør selv, så for meg funker det dårlig, men kanskje det kan funke for deg.

 

En annen ting kan være å ikke velge det helt magreste av meieriprodukter. Bruker du skummet melk, kan du gå over til ekstra lett f.eks. Samme mengde, men litt ekstra kalorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det tipset, men jeg spiser ikke smør.. og kan ikke drikke annet enn skummet melk, pga magen.. men skal da klare meg på ett vis??

 

Jeg spiser det jeg skal, hjerte vennlige valg også, og ikke for magert heller, men av en eller annen grunn,går det ikke så veldig bra.. Kanksje fordi jeg har lav forbrenning????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne mer ned nå' date='men siste uka gikk jeg ned kun 0,1.. vet det er bedre enn å gå opp og jeg mener det ikke ille eller anet, men jeg vil gjerne ned..

 

Jeg sier til meg selv at det kommer,bruk tiden til hjelp... Men så er spørsmålet; spiser jeg feil??For lite??

 

jeg spiser 5 ganger daglig = skal bli 1600kcal men jeg havner på ca 1500.. det feil?? for lite??

 

og jeg blir jo stappmett.. synes ikke jeg gjør annet enn å spise:)[/quote']

 

Heisan annegro.

 

Jeg tror nok ikke problemet er at du spiser for lite når du får i deg 1500 kcal. At vi får tildelt 1600 kcal sier bare at det er rundt der vi skal holde oss, og at vi ikke bør gå over. 1300 kcal er minimum for ikke å gå i sparebluss.

 

Jeg må innrømme at jeg har ikke lest alle svarene som har kommet til deg, og heller ikke eventuelle svar du har gitt, så derfor vet jeg ikke hvor lenge du har drevet med slankingen? Du kan jo feks ha kommet til et vektplatå? Da er det normalt å stå stille en stund eller at man bare sakte beveger seg nedover! Kjipt, men sånn er det nå en gang! Ikke går vi ned like mye hver uke heller, dessverre!

 

Lykke til med videre vektreduksjon i alle fall! Den kommer nok, vet du! :P Bare ikke mist motet!

 

Mvh,

Mrte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg har selv gått , og går hold vekten kurs via grete roede. Jeg var veldig nøye md å skrive ned alt jeg spiste iløpet av dagen, og holdt den kcal mengden som min kursleder mente jeg burde ha.. hverken mer eller mindre.. Jeg har gått ned 30 kg. Så d virker. men jeg hadde også uker hvor jeg ikke gikk ned noen ting. en stund gikk jeg ned kun annenhver uke. alt er veldig normalt. ikke gi opp. resultatene kommer.. bare vær tolmodig.. :P

lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg har selv gått ' date=' og går hold vekten kurs via grete roede. Jeg var veldig nøye md å skrive ned alt jeg spiste iløpet av dagen, og holdt den kcal mengden som min kursleder mente jeg burde ha.. hverken mer eller mindre.. Jeg har gått ned 30 kg. Så d virker. men jeg hadde også uker hvor jeg ikke gikk ned noen ting. en stund gikk jeg ned kun annenhver uke. alt er veldig normalt. ikke gi opp. resultatene kommer.. bare vær tolmodig.. :P

lykke til :)[/quote']

Hvor lang tid brukte du på de 30 kiloene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...