Gå til innhold

Dr Phil boka: De syv nøklene til varig vekttap


Gjest Sommerfrisk

Anbefalte innlegg

Jeg leser den nå og kan trygt anbefale den på det varmeste. I hvertfall man vil litt under huden på seg selv for å få ett varig vekttap. Ikke så mye "guru" prat, men full av oppgaver, og tanke endrings metoder. Rett og slett ett godt hjelpemiddel i prosessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lest boka, men jeg har hørt mye bra om den. Det er kanskje en idè å lese en slik type bok uansett når man skal ned i vekt. Det er tross alt ikke bare kroppen som skal slankes. Det mentale må også være med, og det er ikke alltid like lett.

 

Jeg må ærlig innrømme at jeg sliter litt med å innstille hjernen min på at jeg faktisk er mye mindre nå enn for 4 mnd siden. Enda har jeg litt igjen, men siden jeg alltid har vært litt større enn alle andre, så er det vanskelig å plutselig "være en av dem".

 

Flere som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest lillmerete
Ikke lest boka' date=' men jeg har hørt mye bra om den. Det er kanskje en idè å lese en slik type bok uansett når man skal ned i vekt. Det er tross alt ikke bare kroppen som skal slankes. Det mentale må også være med, og det er ikke alltid like lett.

 

Jeg må ærlig innrømme at jeg sliter litt med å innstille hjernen min på at jeg faktisk er mye mindre nå enn for 4 mnd siden. Enda har jeg litt igjen, men siden jeg alltid har vært litt større enn alle andre, så er det vanskelig å plutselig "være en av dem".

 

Flere som kjenner seg igjen?[/quote']

 

Jeg kjenner meg veldig igjen i det att jeg ikke helt klarer å skjønne selv att jeg har blitt halve meg.. Har mista halve vekta mi, det er vanskelig å innse att man har blitt mindre.. Iallefall hvis man har litt selvtillits problemer :(

 

Men stå på så synker det nok inn snart, det håper iallefall jeg hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...
Gjest Bertine08
Hei

Har noen lest boka??

Mvh Sommerfrisk

 

Heisan sommerfrisk :-)

 

Jeg har boken i "samlingen" min. Men vil heller varmt anbefale Sigurd Stubsjøens bok "Tenk deg slank". Veldig bra bok synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest Sommerfrisk

Hei

Jeg har begynnt å lese boka men den er litt avansert så jeg lurer p åde av dere som har lest den når vi skal begynne med nøklene skal vi skal vi begynne med det praktiske da eller skal vi kun konsentrere oss om det psykiske..???Og skal alle nøklene følges trinnvis....???

Sommerfrisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Caddie

Jeg ble ikke så begeistret for boka til Dr Phil. Ga meg liksom ingenting å jobbe med.

 

Har lest boka "Fettet sitter mellom ørene" av Harald Tyrdal og Nina...........

Den likte jeg. Går litt på tvers av grete Roede, men likevel........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...