Gå til innhold

14 uker til jul-14kg lettere


Gjest Mal19

Anbefalte innlegg

Heisann. Har akkurat meldt meg på vektklubben og har bestemt meg for å gå ned noen kg. Har endelig tatt meg selv i håret og bestemt meg at nok er nok. Har det siste året gått helt av skaftet når det gjelder mat og godteri og det har satt sine spor på kroppen min. Noen som er med på å prøve å gå ned 1kg i uken?

Jeg er student og har flyttet til en ny by, så jeg har masse frihet og muligheter til å kunne trene.

Jeg er 169cm og ca 75kg( er ikke sikker da jeg ikke har vekt på hybelen, skal kjøpe nå) Jeg er 19år. Idealvekta mi er 65kg, men har tenkt å sette 14kg som mål denne omgangen for å se hva som skjer til nyttår.

 

Noen som er med??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nesten bare spørre.. hvorfor skal du ned 14kg når idealvekta di er 10kg unna? En annen ting er vel kanskje at 14kg på 14 uker er litt for optimistisk. Nå prøver ikke jeg å knuse dine håp altså, men det lønner seg å være realistisk.

 

0,5-1kg i uka er det som er anbefalt. I tillegg til at noen mister kilo fortere enn andre. Ergo er det så dumt å sette seg for høye mål. Begynn i det små, og jobb deg ut fra det. Så slipper du skuffelser.

 

Jeg har all tro på at du skal klare det. Bare husk at ting tar tid.

 

Lykke til på ferden! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt enig. Jeg har lyst til å gå ned 10 kilo til jul, men vet at dette også kan være urealistisk, da det er uker som oppleves tyngre enn andre og det er lettere å skeie ut - gå opp, eller stå på stedet hvil.

 

Men du og jeg har ca samme utgangspunkt. Startet i dag selv, så jeg er gjerne med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest bollapinnsvin07

heisann;)

jeg har også en del kilo jeg gjerne vil kvitte med med, men trenger en del motivasjon for å klare det. i perioder er jeg veldig flink med både trening og kosthold, mens andre ganger sprekker jeg helt og faller for fristelsene.

for å si litt om meg selv, så er jeg en 19 år gammel jente. jeg er 1.67 høy og veier 81 kg. idealvekten min er også 65kg, og jeg har satt meg et mål på 6kg til jul, altså ned til 75kg. jeg har veiedager på mandager. dette skal vi klare dere, stå på og masse lykke til :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...