Gå til innhold

Stemmer ikke med datoene


Gjest jossa
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg startet kurs 1. sep, og har ført arbeidsbok her hver dag.

Nå har plutselig startdatoen min blitt satt til 28. august og vektkurven min stemmer da ikke. Har bl.a. samme vekt ved 2 veiinger iflg. vektskjemaet.

(noe som ikke er riktig).

Hva har skjedd. Er det startvansker som kommer til å bli ordnet opp i, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på det samme...

 

Jeg har nemlig veiedag om torsdagene og har lyst å fortsette med det. Ser det er mandager som er lagt inn. Men det må vel være mulig å endre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har bare blitt rot på mine sider etter omlegging.. Har samme problemet med at veie-/måledato er endret, faktisk slik at dette starter over en uke før jeg startet på kurs??? Så nå har jeg også samme tall de siste to uker, og dette stemmer ikke med de faktiske ukene... Forvirret? Gjett hva jeg er da!

 

Jeg blir kjempefrustrert!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har bare blitt krøll hos meg etter at jeg ikke får endre til den riktige datoen jeg startet. startet den 1 september ,men får opp at jeg begynte den 28 august. lurer på om alt det andre jeg har skrevet har blitt slettet,håper det blir orden i sakene her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden jeg ikke får sette den riktige datoen når jeg startet på kurset ,så finner jeg heller ikke igjen noen av dagsrapportene jeg har skrevet etter at de fikk disse ny sidene.Noen som vet om de har blitt slettet.Det er jo ingenting som stemmer hos meg,har blitt helt forvirra,når jeg ikke finner igjen noe av det jeg har skrevet siden jeg begynte. Min startdato skal være 1 september,men får ikke rettet det til den datoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min startdato er også 1. september, men ikke om jeg får forandret den.

Her er min startdato satt til 28.8. og dermed blir jo alt feil.

 

Rapportene stemmer ikke, vektkurven blir ikke rett og målene mine blir det også "ball" med.

 

Og jeg som hadde alt "på stell"! Ført arbeidsbok fra dag 1.

Nå er også det borte. Bare trimoengene har kommet med fra de første ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...