Gå til innhold

Går ikke ned mere


Gjest MOR
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, ha et "problem"...Startet på vektklubben 10. oktober og har gått ned bare 2 kg hittil. Har gått på GR kurs før og fått beskjed om å legge meg på ca. 1200-1400 kal pr.dag. De gangene jeg har gått på kurs, har jeg gått ned ca. 1 kg pr.uke. Men nå har jeg ikke gått ned mer enn 2 kg.siden oktober!!!!

Blir så frustrert, jeg veier maten, og syns selv jeg gjør det samme som da jeg gikk på kurs. Er det noen andre somhar opplevt det samme?

Evt. noen råd??

 

mor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øke kalorier og intensiteten på treninga litt. Har du prøvd det?

 

Hva med fett i kosten? Får du ikke i deg nok av det så kan det stoppe nedgang, tran, olivenolje over mat (1 ss), en liten neve mandler kan være med å hjelpe til på dette.

 

Mer vann, mer grønnsaker og mer fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på Mor.

Enig med Iris i at du kanskje skal øke litt på inntaket, i forhold til tidligere kurs vil de fleste nå oppleve at de ihvertfall skal spise 300 kcal ekstra per dag. (Er du usikker så finnes det en formel for utregning av daglig kcal inntak, i flere gamle tråder)

Noe styrkeøvelser gir muskler med mange "forbrenningsovner" som gir høyere forbrening også på lengre sikt. KJEMPE lurt!

 

Gratulerer med to kilo så langt! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada...Du er ikke alene.

Jeg har også gått påg kurs før å fått raskere resultater. Denne gangen sitter kiloene mye hardere. Jeg trener mer enn jeg har gjort noen gang, så jeg trodde det skulle virke positivt. Men nei, veide meg går og hadde da bare gått ned 5 kilo siden jeg startet i oktober (jeg har mye å ta av, ( 165 høy og 83 kilo). Men jeg har nå den siste tiden sett på hvilestoffskiftet mitt i forhold til aktiviteten min. Ser at jeg har spist for lite.... spiste 1200 for to uker siden og økte etter det til1450. Trkanskje det hjelper meg i alle fall. Har du tatt målene dine? Det kan jo ligge noe positivt der.

 

Brett opp armene du er ikke alene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gått på noe Grete Roede kurs før. Startet i oktober på Vektklubben og har til nå gått ned 1,5 kg. Egentlig så er jeg fornøyd med det, siden jeg har for lavt stoffskifte og da har jeg kanskje mulighet til å holde. Jeg er 1,60 høy og veier nå ca 71,3 kg. Målet er 60 kg. Det har vært mye bursdager og kakespising og nå nærmer jula seg. Jeg spiser 2 skiver hjemmebakt grovt brød med kokt egg, tomat eller makrell i tomat til frokost. Til middag spiser jeg for det meste fisk i alle variasjoner. Ønsker deg lykke til, kiloene renner nok av oss hvis vi bare tar tiden til hjelp. Hold humøret oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...