Gå til innhold

sinnataggen er ikke så sinna lenger


Tuva76
 Share

Anbefalte innlegg

hei,

 

begynte forrige uke å skrive et ukentlig lite brev her. jeg ser at det kan bli litt vanskelig å holde i ukene fremover pga endel forandringer i livet helt plutselig.

Sa sist det var en mnd til jeg skulle til varmere strøk, men når man plutselig ble uten jobb ble det en tur til før den tid, og det er det bare en uke til!!

 

men på grunn av alt som har skjedd gikk jeg ned 2 kilo denne uken. ny vekt 85,5.

veldig fornøyd med det, men skulle gjerne rekt et par til før jeg drar. får prøve å være flink der nede under asias himmel...

 

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god tur til asia.Kos deg masse.

 

høres spennende ut med tur dit,og oppleve nytt og spennende land.;-)

 

Holder på å spare til sydentur jeg da,og håper at det blir en neste år.Jeg spareer alle de småpengene jeg har i lomma,og det hart blitt en god del allerede;-)

 

GOD TUR!!!!

klem fra Minni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

burde bare kaste deg på tur til thailand du også. betalte bare 2990 for fly ned dit og to ukers ferie. har vært der noen ganger før, og er verdens fineste land.

syns jeg da. hehe. skal ta med meg joggeskoa og prøve å jogge litt på stranden der om morgenene og svømme litt aktivt. ellers er jo thaimat ganske sunt, så hvis det ikke blir for mange singha-øl og paraplydrinker burde ikke dette bli altfor ille for vekta....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...