Gå til innhold

Fredagslink(18.11) for ned 20-30kg


Gjest CamCam
 Share

Anbefalte innlegg

Ja da er det endelig fredag! Vi skal på julebord i dag, og har ingen aning om hva som blir servert! -Da er det bare å holde seg til magre matsorter, og håpe det ikke er julemat! Fredagene er vanligvis kose dag, men jeg pleier å kompensere med spinning time, som jeg dessverre må avlyse i dag.. Lille knøttet er blitt litt mer enn vanlig forkjølet og holdt oss oppe i hele natt, så det blir en kort dag på jobb også!

 

Håper dere får en god helg, uten de store utskeielsene! Vi prates vel underveis!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet denne dagen med en solid frokost etter fulgt med 50min pilates. Jeg ser at pilates ikke står på trimpoeng lista, men jeg fører den opp som yoga. Det burde vel være greit d?

Du får kose deg på julebord camcam, håper ungen blir frisk snart. Er ganske forkjølte min to også. Ikke så kjekt nei,

 

Nå skal jeg stå på skikkelig frem over, skal prøve å få mange trimpoeng. Er ganske overrasket over hvor langt jeg klarte å jogge i går ca 2km, er vel 2år siden sist jeg jogget. Faktisk så var det ganske gøy, ihvertfall følelsen av å ha brukt kroppen ordenlig. Tror jeg skal ut på en tur i mårå også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Veide meg i dag - ned 2,5 totalt siden 13. okt, og 5,5 cm smalere rundt midjen. Er fornøyd med det, men det går litt sakte syntes jeg - en evighet til 20-30 kg er borte, men men.

 

Ha en fin dag! Nå skal jeg ut i det fine været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg i dag - ned 2' date='5 totalt siden 13. okt, og 5,5 cm smalere rundt midjen. Er fornøyd med det, men det går litt sakte syntes jeg - en evighet til 20-30 kg er borte, men men.

 

Ha en fin dag! Nå skal jeg ut i det fine været.[/quote']

 

 

Gratulerer masse med vektnedgangen, du har all grunn til å være stolt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:)

 

Tornerose: 50 min pilates- bruker du winsor pilates? Jeg må si jeg blir imponert

over deg! Synes du øvelsene går greit? Jeg sliter mest med magen

og pusten jeg.

 

 

Ellers går det fortsatt fin, fint med min plan med dager helt uten sukker. Jeg har kun fått i meg 1/2l pepsi max og det er jo greit. Druene jeg kjøpte igår var ikke gode så da var jo heller ikke det et problem, men tydlig greit å ikke overdrive inntaket av de. Nå spiser jeg 5-6måltider om dagen, fortsatt på 1600 kcal. I tillegg mye vann og te. Det jeg er mest fornøyd med er at jeg har begynt å trene litt. Litt sykling og en gåtur ut i mørket og kulden hver kveld:) Turen er ikke lengere enn ca 15min ennå, men jeg er så stolt av det!

Nå skal ikke kosemerkene gå med til sjokolade eller potetgull, men noe annet- men hva?? Hva bruker dere de til?

 

Hilsen en stolt trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker power of pilates filmen som du får kjøpt her på grete roede butikken. Jeg sliter også mest med magen og pusten, øvelsene er ganske greie de. De 50min jeg holder på går ganske raskt.

Har kun trent til filmen 4ganger, blir jo lettere for hver gang.

Kosemerkene mine skal jeg begynne å bruke på f.eks fløte og rømme til middagen, eller mer middag hvis vi har noe ekstra godt.

Ihvertfall ikke på søtsaker for da vil jeg bare ha mer, mer, mer......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange bruker kosemerkene til 1/2 flaske vin i helgen, men jeg for min del drikker såpass sjeldent uansett at jeg synes det er bortkastet.. Skal kjøre til julebordet i dag, og la gubben drikke! -Han mener de ikke kommer til å tro meg uansett, for 50% av de som jobber dere venter barn! :( Det er lettere å ikke drikke på mannen's julebord, men på min jobb vil alle observere det hvis jeg ikke drikker. Her på kontoret er faktisk 5 av 11 gravide også.. -Og det ligger i kortene at jeg blir neste mann ut, så jeg må nok drikke på neste julebord, for syns skyld!

 

Ellers går ofte kosemerkene mine på lett rømme og guacomole, og en ekstra tortillias lefse på fredagene, og kanskje en kule med vanilje is som jeg strør granat eple eller fersk ananas over! -Det er nemlig godt, men ikke så avhengighetsskapende som sjokoladen er for meg!

 

Trinny; synes du er kjempe flink til å unngå sukker! Det blir nok litt her og der for min del..

 

Smukkeline; Når du går ned såpass sakte er det større sjanse for at du klarer å holde det. +at kroppen har det bedre ved forsiktig vekttap. -Bare ikke mist motivasjonen! Vi er her for deg, selv om det tar lang tid!

 

Tornerose; Imponerende! Jeg tror ikke kroppen min hadde tillatt meg en joggetur, om jeg aldri så mye ville! Kjempe flink, er du!!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...