Gå til innhold

Er jeg feit?


Gjest EvaB
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har lest tidligere innlegg her med hvilke mål enkelte har satt seg. Jeg er 176 cm høy og veier per i dag 71 kg. (matchvekt er 69 kg). Ut fra andre innlegg begynner jeg nesten å lure på om jeg er feit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har lest tidligere innlegg her med hvilke mål enkelte har satt seg. Jeg er 176 cm høy og veier per i dag 71 kg. (matchvekt er 69 kg). Ut fra andre innlegg begynner jeg nesten å lure på om jeg er feit?

Nix pix, det kan du umuligt være!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har lest tidligere innlegg her med hvilke mål enkelte har satt seg. Jeg er 176 cm høy og veier per i dag 71 kg. (matchvekt er 69 kg). Ut fra andre innlegg begynner jeg nesten å lure på om jeg er feit?

 

 

Nei,du er ikke feit,og det er ikke jeg heller.

Jeg skrev det ene innlegget du sikter til.

Man kjenner helt enkelt sin kropp best.

Da jeg traff min mann for 12 år siden veide jeg 55 kilo og var 178 cm,da var jeg skikkelig tynn, idag veier jeg 68 kilo og trives ikke med det.

Har vært oppe i 75 kilo,det kjendes ikke bra. Nå vil jeg ha bort de siste kiloene for min egen del,ikke for hva andre mener om det.

Har som mål å få en BMI på ca.20,har nå 21.46.

Så mitt mål er er 62-63 kilo,da ser jeg helt normal ut,ser ikke tynn ut.

Som jeg ser ut nå,så har jeg litt å ta av.

Dette beror mye på kroppsbygning,jeg har veldig smal kroppsbygning.

 

*klem*

 

God helg :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei' date='du er ikke feit,og det er ikke jeg heller.

Jeg skrev det ene innlegget du sikter til.

Man kjenner helt enkelt sin kropp best.

Da jeg traff min mann for 12 år siden veide jeg 55 kilo og var 178 cm,da var jeg skikkelig tynn, idag veier jeg 68 kilo og trives ikke med det.

Har vært oppe i 75 kilo,det kjendes ikke bra. Nå vil jeg ha bort de siste kiloene for min egen del,ikke for hva andre mener om det.

Har som mål å få en BMI på ca.20,har nå 21.46.

Så mitt mål er er 62-63 kilo,da ser jeg helt normal ut,ser ikke tynn ut.

Som jeg ser ut nå,så har jeg litt å ta av.

Dette beror mye på kroppsbygning,jeg har veldig smal kroppsbygning.

 

*klem*

 

God helg :0)[/quote']

 

 

Hei!

 

Jeg skjønner hva du mener. For 2 år siden var jeg 65 kg, men ble så gravid osv. Jeg fikk tilbakemeldinger på at jeg ikke måtte bli tynnere, og enkelte mente jeg var for tynn. Men, som du sier, kroppsbygning har mye å si, og jeg har vel heller kraftig benbygning.

 

Ha ei trivelig helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan umulig være "feit", med de målene høres det rart ut! Synes jeg i hvert fall.. Det er greit å få vekk noen kilo, hvis det føles bedre, men man skal jo ikke gjøre det fordi andre synes de må det på den samme vekta...

 

smetter inn et lite spørsmål også jeg.. hehe.. Bare lurer på hvordan dere er så sikre på hva machvekten er? Der dere føler dere best? Eller er det en mer "vitenskaplig" forklaring? Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...