Gå til innhold

nå har jeg bynt på reduktil=)=)


Gjest lenem

Anbefalte innlegg

har brukt de ei uke nå og gått ned 2,8 kg. men så stopper det=/ jeg soiser jo nesten ikke lenger jeg glemmer det får jeg er ikke sulten i det hele tatt. og når jeg først spiser så er det nesten ingenting!

så jeg lurer på om kroppen går på sparebluss eller hva det nå heter? at jheg spiser får lite og sjeldent lissom. jeg er 168 og 101,7 kg. så luere jeg på om hvor mye kcal jeg bør ligge på om dagen? jeg har gått grete rode kurs så jeg vet hva jeg bør spise og ikke. men klarer ikke regne ut dette=/ jeg skal prøve fra og med i dag på meny 2 og den holder 1600 kcal om dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei så flott at du har fått reductil. Fikk du den med 10 mg eller? Jeg starta med å gå ned 2,2kg jeg men hadde ikke akkurat så veldig mye trening. På tre uker så har jeg gått ned ca 4 kg. Men tror nok at jeg også spiser for lite, men jeg klarer ikke å spise så veldig mye jeg heller. Omtrent tvinge mat i meg, ellers kan jeg gå på bare vann en hel dag.

 

Men skal til legen den 31 okt så da skal jeg spørre om jeg kansje kunne fått prøve med den som er på 15mg.

 

Håper dette er det rette for deg også da.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...