Gå til innhold

Mann med magen litt mindre utenfor beltet :-)


Gjest daeman
 Share

Anbefalte innlegg

Hei Dere.

 

Jeg sitter her med undring og ser at både vekt og målebånd møter mindre motstand. Helt utrolig. Har prøvd vektklubben i 4 uker nå. MED KJEMPERESULTAT. Utrolig hva riktig kosthold har å si for vekt, beltestørrele og ikke minst HUMØR. Jeg er i kjempeform ( i forhold til for fire uker siden). Takk til alle dere som har kommet med oppmuntrende og positive tilbakemeldinger på mine innlegg her i forumet :-)

 

Ok, her er resultatene:

 

STARTDATO:

24. okt 2005

STARTVEKT:

120.5

TRIVSELSVEKT:

99

VEKT NÅ:

115.0

 

RESULTAT:

Vekt:

-5.5 kg

Midjemål:

-8 cm

Totalmål:

-8 cm

 

Hey Hå.

 

daeman@bluezone.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott!! Du har vært veldig flink, blir rent misunnelig, men unner deg det likevel. Og dessuten, ditt gode humør smitter over på meg, og jeg tenker at når du klarer det, hvorfor skal ikke JEG klare det??? det går langt fra så fort for meg, men det er livets skjeve fordeling, slanking fungerer fortere på manne-kropper! Lykke til i uka som kommer, jeg har veiing i morgne og er veldig spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan daeman!

 

Som xray sier; humøret ditt smitter over på andre også! :(

 

Er det ikke herlig når kg/cm forsvinner? Man går letter, puster lettere og plutselig føles hodet lettere også!! :) Man bærer det i alle fall mer løftet! Hodet altså! *ler*

 

Og xray; prøv å ikke være for spent på veiinga i morgen! Dersom du er spent og nervøs, så blir kroppen automatisk stresset og du kan binde opp til flere 110gr "fast i vekta"!

 

Jeg har selv begynt å veie meg både søndag, mandag og tirsdag bare for å få dette bekreftet! Jeg har veiedag på mandag. Jeg har funnet ut at vekta både søndag og tirsdag KAN være opptil 0,5 kg lettere enn mandagen!! :(

 

Lykke til videre begge to!

 

Klem,

Mrte

 

mrteha@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Endelig er forumet oppe og går igjen :P

 

Takker for meget hyggelige tilbakemeldinger :-)

 

Synest at ting går min vei fortiden. Spesiellt etter å ha vert på vekta.

Beina liker bedre og bedre å gå opp trapper. Livet er herlig dere.

 

Synest det er kjempe kjekt å vise resultatene siden sist:

 

Hva har jeg oppnådd?

 

 

STARTDATO:

24. okt 2005

STARTVEKT:

120.5

TRIVSELSVEKT:

99

VEKT NÅ:

113.6

 

RESULTAT:

 

Vekt:

-6.9 kg

Midjemål/Totalmål:

-9.5 cm

 

Ha en fortreffelig dag videre alle sammen :-)

 

daeman@bluezone.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kort raopport :-)

 

To for meg fantastiske hendelser i mitt liv i dag:

 

Vekt og mål er blitt mindre :P og jeg ble pappa igjen for 3. gang i natt :-)

 

Helt fantastisk. Jeg veier mindre nå enn jeg har gjort på veldig mange år.

Jeg veier faktisk mindre enn det jeg gjorde da mitt første barn kom til verden for over 6 år siden.

 

Her er tall:

 

Hva har jeg oppnådd?

 

 

STARTDATO:

24. okt 2005

 

STARTVEKT:

120.5

TRIVSELSVEKT:

99

VEKT NÅ:

112.7

 

RESULTAT:

Vekt:

-7.8 kg

Midjemål:

-10 cm

Totalmål:

-10 cm

 

 

Med lykkelig hilsen

 

Daeman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mine10kiloskalbort

Gratulerer med babyen og som pappa til tre!

 

Når det gjelder vekten, virker det jo ofte positivt inn på den jo flere barn en har - en må "løpe" etter barna, være med på "ditt og datt", og en kan ikke alltid tid til å putte noe i munnen. Men pass deg å ikke falle i den gruven at du spiser noe lite og usunnt i stedet for skikkelig mat dersom det bkir travelt!

 

Eh, nå skriver jo jeg som om det er en selvfølge at de to andre barna dine ikke er så gamle heller, men det kan jo hende at de greier seg selv, og at du ikke trenger å bruke så mye energi på dem.............

 

Synes du har vert kjempeflink med vektreduksjonen - stå på videre!

 

Jeg synes jeg selv har vært VELDIG flink når jeg har gått ned 5 kg på fire uker - men jeg må nok se meg slått......................(jeg går forresten ikke på noe kurs, gjør du?)

 

Lykke til videre med både det nye familiemedlemmet og slankingen!

 

Hilsen mamma til 4 relativt sm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen mine10kiloskalbort :-)

 

Du er kjempeflink som har klart 5 kilo på fire uker. Det står respekt av det :-)

 

Jeg går heller ikke på kurs. Det som har hjulpet meg er å skrive inn alle de matvarer jeg spiser her på vektklubben og demed å få et mer bevist forhold til hva jeg putter i munnen.

 

Mine barn er nå 0 år 3 år og 6 år, godt fordelt i alder. du har rett i det at aktivitetsnivået er normalt høyt hele tidn med små i huset. Blir en del trimpoeng utover dagen.

 

Daeman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mine10kiloskalbort

Det hjelper enormt mye å skrive ned det en putter i munnen! Trodde ikke noe særlig på det før, men en kveld jeg surfet på nettet fann jeg ut at jeg skulle melde meg inn i vektklubben. Da gikk det liksom litt sport i det for min del å prøve i allefall å ligge lavere i kcal i ukedagene, for så å spise litt snop i tillegg om lørdagen.

 

Å begrense snopet til lørdagen har ikke vært noe problem - utrolig nok! Jeg som spiste noe snop/snaks nesten hver dag. Om lørdagen veier jeg opp litt snop og snaks på forhånd, og gir meg selv lov til å stappe i meg alt sammen hvis jeg vil - og tro det eller ei, et par ganger hadde jeg ikke lyst på alt.

 

Ha en fin kveld, nå skal ungene snart i seng.

 

-mamma til 4-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...