Gå til innhold

Hei, gode tips og råd velkommen! :)


Gjest EES
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en gutt på 24 år som meldte meg inn her nå, skulle gjerne blitt kvitt noen kilo.

 

Ikke så voldsomt, men jeg er 186 cm høy og veier vel nå drøyt 90 kg. Litt "håndtak" og litt for mye fett på magen, dette skal vekk. Har aldri vært spesielt slank, men veier 10 kg mindre nå enn for noen år siden, det har bare blitt borte av seg selv. Nå har det stått på stedet hvil et par år, men jeg vil litt til ned.. :P Tenkte å sette meg et mål på ca. 80 kg, da skulle det være passe i forhold til beinbygning, muskelmasse og alt slikt..

 

Trener litt innimellom, men har lett for å bli kun styrketrening, vanskelig å motivere seg for noen utholdenhetstrening. Spiser stort sett sunt, men dessverre fort gjort å spise mye 2-3 ganger om dagen istedetfor mange små måltider som jeg har skjønt er best.

 

Er det noen her som bare har noen veldig gode tips å komme med for meg for å komme igang? :) Vet ikke hvor lang tid det sannsynligvis tar å bli kvitt de omtrent 10 kg'ene jeg vil ha vekk, hva er vanlig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

EES,

du vet nok godt selv hva som skal til :P Som du antyder - del opp de 2-3 store måltidene (som får kroppen til å tro at den skal gå på sparebluss) i 4-5 mindre. Pass på å spis en god frokost, skriv ned alt du spiser for å bli bevisst matvanene dine og finn deg en gruppe som du samarbeider med her inne. Selv er jeg med i 10-kg klubben.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...