Gå til innhold

Tror jeg spiser for lit


Gjest FruDocrock

Anbefalte innlegg

Gjest FruDocrock

Når jeg regner over kaloriinntaket på kvelden, er jeg som regel bare oppe i 1400 - 1500 kcl, og det er vel egentlig for lite for ei som er så stor som det jeg er. Men da er det for sent å spise mer for å få flere kcl. Det Er jo ikke sunt å spise så mye sent på dagen. Jeg burde vel planlegge enda nøyere slikat jeg bruker mesteparten av kcl før middag, slika t de ikke hoper seg opp.

 

Hvor mange kcl spiser der i løpet av en dag da?

 

I går og i dag har jeg spist nøtter, tilsvarende 300 kcl for å få i meg mer.

 

Synes nå jeg spiser utrolig mye mat. Så jeg ser jo tydelig at det er ikke mat som har gjort meg tykk, det er godteri.

 

Skal veie meg til torsdag, da har jeg holdt på ei uke. Håper jeg har gått ned noe. Er så utålmodig. Det beste hadde vært en kg i uka. da hadde motivasjonen holdt seg ved like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Jeg ble sjokkert over mengden mat jeg måtte spise da jeg startet for over 2 år siden. Siden du har tenkt å gå ned veldig mye, ser du ut for meg som du får i deg altfor lite. Jeg har greid 45 kg ned på nesten to og et halvt år. For å greie det måtte jeg dele opp med inntil 6 måltider per dag til å begynne med. Etterhvert trappes mengden ned når du blir lettere. Det er viktig med nok for å oppretholde forbrenningen. Selv om det ofte blir sene måltider, er ryktet om hvor farlig det er overdrevet. Et lite måltid, selv om det er sent, vil heller bidra til holde forbrenningen i gang også når du sover. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...