Gå til innhold

Nedoverklubben uke 46


Gjest Vilde34

Anbefalte innlegg

200 gram og det er alt for lite....ikke fornøyd i det hele tatt.

 

Status i dag er:

 

111,8 kilo og ned 13,2 siden august. Må henge i hvis jeg skal klare å havne på 85 før sommern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedgang er nedgang dere....... Tror ikke det er lurt å være for streng mot seg selv jeg. Stillstand en uke kan også være bra. Jeg for min del har oppdaget at det er lurt å ikke legge listen alt for høyt, da blir det så mye skuffelser og selvkritikk. Og så er det viktig med små delmål med en liten belønning, kan jo være flere småting vi ønsker oss nå fram mot jul..........;)

Ha en sunn og fin mandag (i kulda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vekta stoppet på 118,1. Det er ned 1,4 og totalt 15,1 kg. JIPPI. Og her kommer et men, får nok igjen neste mandag. Da kommer helgas fest på. Ja ja uansett er jeg utrolig fornøyd.

Klem LEna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant nettopp ut at sist jeg veide meg, som var for 2 uker siden hadde jeg gått opp fra 120,4 til 122,6. Så nå er jeg altså gått ned igjen til 120,7, nesten 2 kg. Men alt i alt har jeg ikke gått lenger ned enn 120,4, men har gått ned igjen oppgang, dette ble mye bla bla. Dere får bære over med meg ;)

 

Konklusjon: hehe, jeg er fornøyd. Det store spørsmålet er om jeg klarer å nå 2-sifret tall til sommeren..... Det hadde vært topp!

 

Og gratulerer til alle dere andre som har gått ned, dere er flinke, og Hilde 200 ned er i hvertfall ned. Hege, du er så flink at 500 gr ikke er noe problem for deg! Vi skal til London og da SKAL jeg være på 2-sifret. Var det ikke neste høst vi hadde i tankene?

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 33 igjen. Men jeg liker å lage brøker av det... når jeg hadde gått ned 5 hadde jeg gått ned 1/8 og nå med 7kg har jeg gått ned ca 1/6.... Det syntes jeg er motiverende, å tenke bare 6 ganger så lenge/mye. Ellers bor jeg ved sidenav en skobutikk og jeg går å sikler på høye støvler som bena mine ikke passer i som og virker som en ganske god motivator.

 

Ellers prøver jeg å tenke på hvor stor forskjell jeg merker med disse 7 kiloene og jeg prøver å forestille meg hvor deilig det blir med 10-15-20 osv.... Det motiverer også litt

 

Men jeg er ikke et overmotivert fjols ;) Selv om målet i kveld er å ha ha fått unna 4 treningsøkter på de siste 40 timene. Er utrolig deilig når en kommer igang, og etterhver gjør det ikke noe at en er hvalrossen i yogatimen eller boble som balanserer på toppen av sykkelen i spinningtimen.... Jeg gjør jo for pokker noe med det, jeg sitter ikke hjemme og trøstespiser sjokolade og gjemmer papiret og tror ingen ser det :)

 

Stay strong, and it's allowed to be weak just bounse back.

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klarer du kjomsa! ;) Men det er ikke lett å holde fokus over tid. Skulle gjerne hatt nøkkelen til det.............. Noen gode råd???????????

 

Hei Kess!

 

Jeg kjøpte meg en ny lilla ullkåpe altfor liten som jeg sakte men sikkert slanker meg inn i. Prøver den hver uke.Den henger fremme på soverommet.Hi hi:-)

Nå får jeg lukket den igjen om 10 kg sitter den perfekt. Det er min motivasjon.

 

Ellers må jeg si at jeg føler det går lettere og lettere. Får jeg lyst på noe legger jeg det bare inn i kcal mengden jeg skal spise hver dag, det eneste jeg er forsiktig med er å få i meg er for mye karbo. Fungerer for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for responsen kjomsa og stine. Jeg har også noen klær jeg gleder meg til å komme inn i. (skulle gjerne hatt en lilla ullkåpe forresten!) Ellers likte jeg det med brøk. Da har jeg gått ned 1/3 og det er jo søren ikke værst.......;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...