Gå til innhold

Hvor mange kcal per dag? når man har bekkenløsning og ikke beveger seg..


Gjest Dolly82

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i uke 21 og har lagt på meg 6 kg i svangerskapet til nå og før jeg ble gravid la jeg på meg 5 kg:(

 

Jeg er nå 84 kg

 

Målet mitt er jo nå å ikke legge på meg mer, men det er ikke lett når jeg har sterk bekkenløsning og 0 aktivitet er 100% sykemeldt og gjør ingenting.. ikke rart jeg legger på meg..

 

Har gått på GR kurs før men aldri som gravid.. og gidder ikke gå heller for kurslederen jeg har hatt er helt forferdelig..

Ser for meg at jeg skal prøve å gå ned til 80 kg før svangerskapets slutt... er det galskap?

 

Jeg tenker å ligge på 1600 kcal per dag siden aktivitetsnivået mitt er lik null

 

Trenger vel ikke mer da? kommer jo til å legge på meg hvis jeg spiser mer tror jeg..

 

Jeg har til nå spist snop nesten hver dag og chips hver helg.. ikke bra:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje at du skal bruke formelen for å regne ut hvor mye du skal ha om dagen og du skal gå opp en meny når du har krysset 4 mnd av graviditeten ellers får barnet i magen din i seg for mye av miljøgiftene som lagrer seg i fettet i kroppen. Det samme skal du gjøre om du skal fullamme. Opp en meny i forhold til det du vanligvis skulle ha ligget på.

 

Formelen ligger flere steder i dette forumet, jeg har selv lagt den ut, bare til å søke den opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...