Gå til innhold

Gravid:)


Carla

Anbefalte innlegg

Har gått på GR-kurs i hele høst med en vektnedgang på 10,1 kg. Kjempestolt av det, og så fornøyd, selv om jeg ikke er i mål enda. mangler 8-10 kg til jeg har nådd dit jeg ønsker.

 

testet positivt forigårs, og er kjempeglad for ny gravditet (har en sønn på 8 måneder). Barnet er så absolutt ønsket:)

 

Men så var det vekta da.... La på meg 23 kg ved forrige svangerskap, og det skal ikke skje igjen. Samtidig må jeg vel slutte å slanke meg. Ligger på 1600 kcal nå (veier 76 kg). Hvordan skal jeg fgå frem? Kan ikke plutselig spise 2000 kcal om dagen heller. Da vil jeg vel gå opp?

 

Vil ikke virke hysterisk men ser ingen grunn til å legge på meg ekstra når jeg allerede har noen kilo for mye.

 

Noen som har tips?

 

Har ikke nevnt noe til GR-kursleder enda, men bør vel det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er redd for å legge på deg for mye, kan du jo fortsette på kurs for gravide og ammende på internett. Jeg fødte for en måned siden og har begynnt på et slik kurs nå. Jeg føler det er veldig greit å få den individuelle oppfølgingen, da vil kursleder hele tiden gi råd i forhold til hvilken meny du bør følge og hva du må passe spesielt på.

Lykke til uansett - du går jo virkelig en travel men veldig kjekk tid i møte:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...