Gå til innhold

Vri Åtter uke 6


Gjest hinkespretten
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest hinkespretten

Hei alle sammen!

 

Endelig kan vi "prates" igjen!! Utrolig kjipt når dette har vært nede. Vel, har vært på vekta 2 ganger siden sist og gikk ned 1,3 kg forrige uke, men bare 100 gram denne uken. Sikkert ikke annet å vente, har jo holdt på siden april. Men jeg vet det bare er midlertidig og at vektnåla peker nedover igjen neste onsdag! Håper denne gang jeg har fått til riktig ukenr. i overskriften! :-)

 

Vi går jo inn i en litt vanskelig tid sånn slankemessig. Jeg har 3 julebord jeg skal komme meg igjennom, så det kan holde hardt. Får være flink med maten ellers og litt ekstra trening, så kan jeg også velge "det sunneste" alternativet på julebordet. Verre er det å holde seg unna vin og øl....

 

Hvordan går det med dere andre? Er veldig spent på å høre.

 

Hilsen en stadig slankere Hinkespretten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig - det har vært stusslig uten forumet. MEN med vekta har det gått bra. Først ned 1.4 kg, og i går viste vekta enda 1.2 kg ned. Så nå veier jeg 68.4 kg og er utrolig fornøyd med innsatsen. Har kommet veldig i siget med mosjon - har til og med fått litt snø å måke på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hinkespretten
Enig - det har vært stusslig uten forumet. MEN med vekta har det gått bra. Først ned 1.4 kg' date=' og i går viste vekta enda 1.2 kg ned. Så nå veier jeg 68.4 kg og er utrolig fornøyd med innsatsen. Har kommet veldig i siget med mosjon - har til og med fått litt snø å måke på![/quote']

 

Så utrolig bra! Det er jo 2,5 kg på bare 2 uker :-) gratulerer!

 

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har virkelig savnet forumet! -Og har slitt med høst deprisjoner, sykt barn, dårlige rutiner og litt sjokolade, jevnt og trutt.. Heldigvis er det kommet snø, og det hjelper på humøret! Jeg vet at om jeg ikke hadde gått kurs, så hadde jeg gått opp i denne perioden, og iallefall når forumet var nede i tillegg!

 

Jeg gikk ned 0,2 kg forrige uke, og i går hadde jeg tatt av ytterligere 0,4kg. -Dermed har jeg iallefall brutt den 3 sifrede grensen, og jeg ligger nå på 99,7kg.

 

Dermed har jeg igjen ganske mange kilo som helst skulle av før jul, men jeg er fornøyd om jeg kommer ned under 97! -Dermed er det bare å sette inn en skikkelig langspurt for min del!

 

Kjempe fint at det har gått så bra med dere, forresten!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på kurs i dag (ingen lunsj-trening), og skal på julebord i kveld, (ingen kveldstrening + god mat), så det kommer til å bli litt nervepirrende å gå på vekta i morgen! -Føler likevel at jeg har gått ned, så jeg er optimist!

 

Det blir spennende å se hvordan det går med oss alle i morgen!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...