Gå til innhold

Nå skal kiloene vekk


Gjest elgen

Anbefalte innlegg

Heisann:-)

 

Jeg starter på Internettkurs 14. januar. Jeg gleder meg!! Vektnåla viser 98 kg nå etter jul:-( Målet er 62 kg. Der har jeg vært før!! Jeg synes i alle fall det er inspirerende å være inne på denne nettsia, og jeg håper virkelig jeg får noen å "slå av en prat" med og dele erfaringer med her inne. Men jeg må være helt grønn, for jeg skjønner ikke hvordan jeg skal registrere hva jeg spiser og hvor mye jeg trimmer:-( Kan noen hjelpe meg?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamBamBam

Jeg har (dessverre) mye erfaring, både her inne, med Gr-kurs og med vekt reduksjon, så hvis det er noe så kan jeg sannsynligvis svare :(

 

Ser at vi begge er på samme link for å gå ned til sommeren også!

 

Lykke til, og bare så svarer jeg hvis jeg kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:-)

 

Jeg starter på Internettkurs 14. januar. Jeg gleder meg!! Vektnåla viser 98 kg nå etter jul:-( Målet er 62 kg. Der har jeg vært før!! Jeg synes i alle fall det er inspirerende å være inne på denne nettsia' date=' og jeg håper virkelig jeg får noen å "slå av en prat" med og dele erfaringer med her inne. Men jeg må være helt grønn, for jeg skjønner ikke hvordan jeg skal registrere hva jeg spiser og hvor mye jeg trimmer:-( Kan noen hjelpe meg?? :-)[/quote']

 

.Ser jeg er i nesten samme boks som deg. begynte på G- kurs 7 januar har en vekt på 99 kg skal ned til 65 kg.Regner med det tar litt tid så da er det jo fint at det er flere i samme boks. Ble sevfølgelig syk samme ettermiddag men feber og oppkast er bedre nå så nå håper jeg at jeg er i gang. har i værtfald spist frokost og lunsj,sliter med vannet jeg bør drikke men regner med at det kommer. Skal på vekta til mandag igjen men det blir vel helt feil p.g.a at jeg har vært syk. håper det er flere her som kan hjelpe på motivasjonen og tips under veis det er jo en lang vei å gå.

 

hilsen Dennis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...