Gå til innhold

Trenger hjelp jeg


Gjest bambi73
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

 

Jeg har hele livet vært en aktiv person, som har viet mye av livet til trening.

Da jeg ble gravid med minstemann fikk jeg svagnerskapsforgifting og fikk treningsforbud av legen. Kom aldri helt i gang med treninga etter dette, og har levd et ganske stillesittende liv siden. Han er 6.5 år.

 

Gikk sakte men sikkert opp fra rundt 60 kilo, (før graviditet) til 82.

 

I mars begynte jeg å ta av meg noen kilo, og gikk ned til 72 før sommeren, men levde litt godt i sommer, og gikk opp til 75.

 

For 9 uker siden begynte jeg å trene igjen for første gang på mange år, og trener så og si hver dag. Intensivtrening tre dager i uka, og styrketrening 3 dager i uka.

 

Vekten stoppet i dag på 66 kg.

 

 

Det jeg ikke klarer å finne ut av her er hvor mye det er meningen jeg skal veie. Folk kommer til meg og sier at jeg er blitt så tynn, og kommer faktisk in i de buksene jeg brukte før jeg ble gravid, enda jeg er 6 kilo tyngre.

 

 

Har hørt at de derre bmi calkulaterene er bare noe tull, og at man skal måle livmålet istedenfor. Men, jeg har et livmål på 79 cm jeg, det var 93 da jeg startet igjen for et par mnd siden. Men jeg har ikke fett rundt magan nesten. Trener mageøvelse så og si hver dag.

 

 

jeg er 168 cm høy, og 32 år.

 

 

 

Håper noen har vett på dette, for jeg er helt rådvill jeg. Tenkte aldri på de målene og vekten før, men blir helt opphengt i alt man leser og vekt og mål jeg,

 

Hilsen Jill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten står ikke stemplet i pannen. Derfor er det størrelsen som teller. jeg vil tro at velværet har økt. Du må selv bestemme hvor det er greit for deg, men dersom du er fornøyd med størrelsen, da spiller ikke kiloene noen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Syns du har vært utrolig flink jeg! Kos deg og vær glad og fornøyd over hva du har utrettet de siste 9 ukene. Skulle ønske jeg var like flink........... Men, med full jobb, hus, to små unger og mye sykdom i det siste så begrenser det seg hva man har ork til. Håper å få kommet i gang med trening etter jul igjen. Har bare 3 kg som jeg skulle blitt kvitt, og de vet jeg kommer bort bare jeg får trent igjen.

 

Skikkelig flink har du vært :-)))))))))))))))))))))))))) God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...