Gå til innhold

Pinnekjøtt 150gr. 675kcal.


Gjest morsomt
 Share

Anbefalte innlegg

Er dette en porsjon med alt, altså kjøtt ben og flesk?

Man spiser jo egentlig ganske lite på hvert "ben", personlig spiser jeg som oftes bare kjøttet og da må vel regnestykket bli anderledes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iallefall ikke i følge kurslederen min! Pinnekjøttet er visst nok marmorert med fett, og er det aller feteste man kan spise av julemat, selv om man kun spiser kjøttet og skjærer vekk alt synelig fett..

-Tragisk for min del, for jeg skal feire jul hos svigers, og der er det pinnekjøtt! Nydelig, og veldig koselig, men det gjelder å ikke overdrive inntaket!

 

Det eneste man kan si, er jo at 150gram pinnekjøtt er en del, siden det ikke er så mye kjøtt på hvert bein! -Kanskje det er kjøtt av sånn omtrent 5-6 bein? -Hvis noen vet, så vil jeg gjerne vite! Greit å være forberedt før julegildet!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttet skal veies når det er klart til å spises, altså uten ben og det man velger å kutte bort. En porsjon på 150 gram er 150 gram rent kjøtt. Dette gjelder all mat i GR, det skal veies når det er klart til å spises.

 

Sols

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttet skal veies når det er klart til å spises' date=' altså uten ben og det man velger å kutte bort. En porsjon på 150 gram er 150 gram rent kjøtt. Dette gjelder all mat i GR, det skal veies når det er klart til å spises.

 

Sols[/quote']

 

O' lykke!:P Da blir det litt mer mat ja;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg , men akkurat selveste julaften driter jeg langt i hvor sunt jeg spiser. Den dagen skal jeg spise meg god og mett av all den gode maten jeg liker. Men de andre dagene får jeg heller tenke meg om før jag stapper innpå! Kos dere julaften!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...