Gå til innhold

noen som har positive ting å si om slanking/vektnedgang?


Gjest emdaju

Anbefalte innlegg

Det har seg sånn at jeg til tider og det ofte har lyst å gi opp og bli feit igjen..

Har gått ned 20 kg siden 2005.

Har enda 10 kg igjen.

 

Når jeg er deppa og lei,hadde det vært greit å lese om positive ting ang slanking,vektnedgang og bedre kondis:)

 

Kom med positive tanker og tips.

Ingen tanker eller råd er dumme.

 

Det positive jeg kommer på nå er at jeg gleder meg til at mannen min kan løfte meg uten at det gjør vondt i ryggen hans hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har seg sånn at jeg til tider og det ofte har lyst å gi opp og bli feit igjen..

Har gått ned 20 kg siden 2005.

Har enda 10 kg igjen.

 

Når jeg er deppa og lei' date='hadde det vært greit å lese om positive ting ang slanking,vektnedgang og bedre kondis:)

 

Kom med positive tanker og tips.

Ingen tanker eller råd er dumme.

 

Det positive jeg kommer på nå er at jeg gleder meg til at mannen min kan løfte meg uten at det gjør vondt i ryggen hans hehe.[/quote']

 

 

Hei du:-)

 

Det er absolutt positivt at mannen din kan løfte deg igjen!

Det er positivt at du kan handle klær i butikker du tidligere bare hadde drømt om!

Det er positivt at du tar vare på helsa. (Det aller viktigste!!! Det hjelper ikke å være tynn dersom helsa ikke er god!)

Det er positivt at en har viljestyrke til å slanke seg, og at en ikke gir opp selv om der er dager da man sprekker!

Det er positivt at du kan legge det ene benet over det andre når du sitter på en stol!

Det er positivt at du kan bøye deg ned å knyte skolissene uten at det er tungt og at magen stopper deg!

 

Det er positivt at du kan skrive av deg gleder og sorger på denne sida og få respons på det du skriver!

 

Det er positivt at også du med din kamp for kiloene og at du skriver her på denne siden, er til inspirasjon, støtte og trøst for mange andre i samme situasjon som deg!

 

Stå på og lykke til:-)

 

Men husk: Det mest positive er det menneseket du er med dine gode egenskaper. Jeg har vært tynn, tykk, tynn og nå tykkk igjen, og en ting har jeg oppdaget: Jeg er meg selv, jeg har min familie og mine venner som fortsatt er glad i meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Emdaju

 

En viktig motivator for meg er at jeg kan bli fri....

Med det mener jeg at jeg kan gjøre mine valg utifra hva jeg ønsker og ikke utifra hva som er mulig for meg.

 

Handle tøy hvor jeg vil. Leke med barna, stå på ski osv. Være sosial i situasjoner som er "utrygge".

 

En annen viktig ting for meg er at jeg ikke lenger skal settes i bås.

Hun er feit og lat...

Hun er dum....

Lite disiplinert..

 

Føler at mange tror de kjenner meg ved bare å se på meg... Man blir veid og målt og funnet for tung....

 

Dette motiverer meg...

 

Klem kjomsa:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta
Hei Emdaju

 

En viktig motivator for meg er at jeg kan bli fri....

Med det mener jeg at jeg kan gjøre mine valg utifra hva jeg ønsker og ikke utifra hva som er mulig for meg.

 

Handle tøy hvor jeg vil. Leke med barna' date=' stå på ski osv. Være sosial i situasjoner som er "utrygge".

 

En annen viktig ting for meg er at jeg ikke lenger skal settes i bås.

Hun er feit og lat...

Hun er dum....

Lite disiplinert..

 

Føler at mange tror de kjenner meg ved bare å se på meg... Man blir veid og målt og funnet for tung....

 

Dette motiverer meg...

 

Klem kjomsa:-)[/quote']

 

Så enig, så enig Kjomsa...

 

Akkurat dette med at man blir stemplet som feit og lat, dum og helt uten viljestyrke har jeg tenkt på maaaange ganger..

Jeg har nevnt dette til noen, og da fikk jeg bare beskjed om at jeg er paraniod ;) He he..

 

Men: uansett; ikke gjør dette for andre, gjør det for deg selv

Jeg går gjennom denne prosessen KUN for meg selv, og håper at jeg samtidig kan få jobbet med min egen selvoppfatning og selvtillit.. for det trengs når man selv ( og av og til andre) har trykket deg ned og gitt det liten tro på deg selv..

 

Jeg skal opp og fram!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan søke på ny jobb! Dersom du ønsker det selvfølgelig. For det er ingen selvfølge at du vil få deg en ny jobb når du er alt for overvektig. Og det selv om du ellers er kvalifisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...