Gå til innhold

Bytte batteri på Polar pulsklokke - pris


Gjest Goddag

Anbefalte innlegg

Må bytte batteri på pulsklokka, og har tenkt å sende den inn. Noen som har gjort det og som husker/vet hvor mye det koster?

Og er det noen som vet om det er mulig å bytte batteri i pulsbeltet til Polar F6? Skjønner ikke helt åssen det kan åpnes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte ingen ting da jeg sendte min inn, men det var 1 år etter at jeg kjøpte den og det var en sjekk iflg. det som står når du kjøper kl. Det er en annen tråd her som flere skriver litt om dette. Noen har skiftet hos urmaker andre sender inn. Jeg vil personlig sende min inn for da vet jeg at det kyndige folk som gjør det. Har også en Polar F6. ;)

 

HEIDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør absolutt sende den inn, uansett pris. Jeg skiftet selv på min, det førte til at den da ikke lenger var vanntett og ble ødelagt da jeg badet med den i sommer.

 

--

Tineli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bergenstryne

Å skifte batteri koster ca kr. 150,-. Du må sende den inn både av tettsårsaker, men også fordi det er de færreste urmakere som har det batteriet.

 

Beltet kan du skifte batteri på selv. Du bruker en mynt til å åpne med, tar med batteriet til en urmaker eller forhandler og kjøper nytt. Pris ca kr. 50. Har du brukt beltet mye kan skruen være vanskelig å åpne, få da urmakeren til å gjøre det for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earlgrey

:-)

Har sagt det før men nevner det igjen. Min lokale Bjørklund har skiftet batterier i mine Polarklokker i mange år uten at det har gitt NOEN problemer for hverken meg eller klokken.

 

:-)

 

På den andre siden har jeg sendt klokken inn til service for andre ting - og de er virkelig kjappe der inne på Polar-service! Fikk tilbake klokken/pulsbeltet etter bare noen dager begge gangene.

 

Så gjør det du føler deg mest komfortabel med, det tar uansett ikke lang tid og hvis det koster 150 hos Polar er det ikke den store forskjell i pris (ca 100 hos urmaker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte min pulsklokke inn til batteriskift i går. Kan rapportere når den kommer tilbake. Har forøvrig en F11.

Min lokale MX-sport forsøkte å skifte batteri i min F11 men turde ikke fordi klokken var ulik andre polarklokker innvendig. Batteriet var mer gjemt. Så derfor har jeg sendt den inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen! Sendte inn klokka jeg og. Er ikke verdt å ta sjansen på at den skal gå i stykker. Håper jeg får den tilbake snart. Utrolig uvant å trene uten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen! Sendte inn klokka jeg og. Er ikke verdt å ta sjansen på at den skal gå i stykker. Håper jeg får den tilbake snart. Utrolig uvant å trene uten....

 

Kan bare si meg enig. Jeg har riktignok en gammel klokke men den viser verken snittpuils, makspuls eler kaloriforbruk. Viser kun treningslengde innenfor treningssoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig rask service!! Sendte inn klokka torsdag ettermiddag og fikk den tilbake i dag' date=' mandag. Pris 200 kr. Godt å ha den tilbake ;)[/quote']

 

Det var rask service ja, jeg sendte min på tirsdag ettermiddag og har ikke fått noe tilbake ennå;)

Riktignok bor jeg ikke i Oslo men på landets vestkyst men det går jo fly hit mange ganger hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
Gjest ricky247

Heisann!

Er det noen som vet adressen til et POLAR service verksted??

 

Batteriet i min F5 klokke er flatt.

Går det eventuelt an å bytte batteriet selv??

 

Mvh

 

Ricky

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...