Gå til innhold

fortvilet


Gjest lyset

Anbefalte innlegg

jeg blir skremt av at jeg ikke klarer å la være å spise-- jeg veier 106 kg. og må ned minst 30kg pga velvære og helse. blir deprimert bak min glade fasade- ser at jeg eser ut.ser fram til å bli kjent med dere i vektklubben--kanskje dette blir min reddning- jeg er helt ny her og håpløs på data-men skal nokk finne ut av dette- klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg også igjen. Begynte på slankingen på mandag, men turde ikke å veie meg før i dag. Og jeg var lettet da vekten ikke viste mer enn 95.. Det sier jo litt. For tre år siden slanket jeg meg ned til 70 før det skar seg, det samme gjorde jeg visst for seks år siden. Nå vil jeg ned til 60 og holde meg der!

 

Jeg er forresten 166 cm høy, det har jo litt å si for vekten. 35 kilo skal bort, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for at du delte dine tanker--ja er en vanskelig prosess-jeg drømmer om en pille å putte i munnen og når jeg våkner neste dag..bruker jeg str.38 & ikke 48 :-) jeg vet at dette skal vi klare :-) masse lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et bilde av meg selv nå, stor - og for 4 år siden da jeg veide 65 kg, hengende ved siden av hverandre på kjøleskapet. Dette må jeg derfor se hver gang jeg åpner kjøleskapsdøra mi - og da kan jeg love dere at jeg tenker meg godt om før jeg plukker opp noe og putter det i munnen min.

I tillegg tror jeg også det å sette opp en belønningsliste for seg selv kan være god motivasjon. Sett at mange innpå forskjellige tråder gjør det. Men mest av alt, tenk på hvor lekker en blir om en får av seg alle kiloene man ikke vil ha. Ikke føler man seg bare fin på utsiden, men det styrker nok det indre selvbildet ditt slik at du føler deg enda bedre.

 

Jeg er også midt oppi det samme som deg, men startet på GR kurs forrige uke, og er allerede på vei nedover! Det gjelder bare å holde motet oppe!

 

Lykke til med nedgangen, lyset. Vil du dette nok skal jeg love deg du klarer det. Jeg heier på deg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tattoogl
jeg blir skremt av at jeg ikke klarer å la være å spise-- jeg veier 106 kg. og må ned minst 30kg pga velvære og helse. blir deprimert bak min glade fasade- ser at jeg eser ut.ser fram til å bli kjent med dere i vektklubben--kanskje dette blir min reddning- jeg er helt ny her og håpløs på data-men skal nokk finne ut av dette- klem fra meg

 

 

Hvordan går det med deg?? Går ting framover??

Og dataen???

Her går det greit, dårlig med trim, men jeg får heller ta en ting om gangen.

Har gått ned 1,5 kg denne uken.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...