Gå til innhold

???


Gjest louise
 Share

Anbefalte innlegg

Mulig jeg er litt fjern, men når man melder seg inn i denne klubben står det at man må lese veiledningen først for å vite hvor mye av de enkelte matvarer man trenger. Og det står at man skal finne merker som vannglass og gulrøtter og kosemerker ved siden av der man registrerer dagsrapporten. Men jeg finner ingen av delene..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Logg først inn i arbeidsboken, trykk Profil for å legge inn personalia o.l. -trykk videre på Mat og trim som du finner i menyen til venstre ved å klikke på Registrering. Da vil dagsrapporten komme opp og du kan starte å legge inn hva du spiser og drikker hver dag. Automatisk vil du få regnet ut antall kcal. du bruker pr. vare. For å huske å drikke nok vann, spise frukt og grønt kan du benytte symbolene du finner på høyre side av dagsrapporten. Håper dette var til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Kan det ha noe med hvilken nettleser du bruker?? Jeg er mac-bruker, og har funnet ut at systemet funker best gjennom nettleseren Opera. Har mer problemer med Microsofts Internet Explorer og mac's nettleser Safari..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De symbolene er ikke hos meg heller. Jeg mangler også de nederste måltidene. Har kun den øverste linjen. Trykker jeg på f.eks. Frokost, kommer den neste linjen også opp, men ikke symbolene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...