Gå til innhold

Helt ny og trenger noen som kan være med!


Gjest snupski

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er ei dame på 35 år og har to barn. Jeg har vel slitt med vekta siden jeg fikk førstemann. og det er 11 år siden. Jeg har ikke hatt problem med vekten før dette. Jeg er 168 og veide før fødsel 68kg. Jeg var fornøyd da og ønsker og komme meg ned dit igjen. Pr i dag veier jeg 106. Så jeg har lagt på meg masse. Håper å gå ned minst 30 kg innen utgangen av 2008.

 

Er det noen fler der ute som har det som meg og ønsker å snakke med meg så er jeg veldig glad for det.

 

Jeg er stort sett i godt humør og tar meg selv ikke så høytidlig. Jobber i barnehage som førskolelærer. Digger barn, de har så mye gøy for seg.

 

Håper på svar!!

 

Snupski!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg.

 

jeg er en dame på snart 37 år to gutter på 11 og 13. begynte på G-kurs mandagen som var og skal ned ganske mange kilo jeg også.

Er 176 høy og veier 99 kilo. Har et stort ønske om og komme meg ned rundt 67 kilo. Har egentlig sliti med disse kiloene siden jeg fikk barna og har ikke tenk å gi meg nå.

Er forøvrig hjemme værende og har vært det siden jeg fikk første mann utenom et vikariat i en barnehag et år. har også vært dagmamma i et år men funnet ut at det passer best for oss at jeg er hjemme og stor koser meg med det.

 

Ha fortsatt en strålende helg :-)

 

Hilsen Dennis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg i dag da? selv har jeg hatt en flot søndag med sol fra blå himmel og-3 grader. Ikke fått trimmet i dag men vært mange timer ute med mann og barn. Starter i morgen med tur i skogen med skritt teller på, har som mål og gå 10000 skritt hver dag og det må jo være bra??.

Vi snakkes vel :-)

Hilsen D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjerne med og pusher også.

 

Er 38 år, har barn på 9,5, 7,5 og 4,5. Vektproblemet mitt startet med første svangerskap (selv om jeg har følt meg tjukk siden jeg var tjue, så vet jeg jo nå at det var helt feil). Har vært nede i 70 kilo to ganger, en gang etter andremann og en gang etter tredjemann, men det kommer på igjen straks jeg slakker linen. Jeg klarer nemlig ikke å bare slakke den litt.. Det må jeg jammen øve meg på!

 

Ønsker også å bli mer fysisk aktiv, nå er jeg altfor stillesittende og orker for lite.

 

Jeg er per dags dato 95 kilo og 166 cm. Har tenkt meg ned i 60 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du også vil prøve å bli litt mere aktiv, har du lyst til og være med og gå med skritteller så kan vi skrive inn her vær kveld om hvor mye vi greide,da har vi liksom noen og kempe mot,det er i vertfald veldig motiverende for meg, hadde jo

vær fint om flere ville bli med på det:-)

 

Kjenner meg veldig igjen med det og slakke litt av, rart hvor fort disse kiloene kommer smygende på igjen, plutselig er de bare der.

Ha fortsatt en fin kveld:-)

 

D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg i dag da? selv har jeg hatt en flot søndag med sol fra blå himmel og-3 grader. Ikke fått trimmet i dag men vært mange timer ute med mann og barn. Starter i morgen med tur i skogen med skritt teller på' date=' har som mål og gå 10000 skritt hver dag og det må jo være bra??.

Vi snakkes vel :-)

Hilsen D[/quote']

 

Jo jeg har det i grunnen bra i dag. Har spist nok og etter boken. Har vært ute i akebakken sammen med barna i hele dag. Så det må vel kvalifiseres som en god dag.

 

Jo, jeg er med på å gå med skritteller og rapporter inn hvor mye jeg har gått i løpet av dagen. Det blir gøy. Jeg vet jo at jeg får veldig mye gratis siden jeg jobber i barnehage. Men jeg har likevel problemer med å komme opp i 10.000 skritt.

 

Snupski

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei Snupski og mooto :-)

 

har det skjed noe nytt siden sist da?

Jeg har fortsatts problemer med å motivere meg til å trimme mere. men føler at jeg har full kontroll på maten, har også greid og gå ned 3.1 kg de to første ukene:-) og føler at det går veldig greit med maten er ikke sulten i det hele tatt,det er jo ganske mye mat som skal spises, hadde faktisk trod at det skulle bli mye vanskeligere a.n.g snopp men det går veldig bra det også:-) så da er det bare og stå på videre.

 

Hilsen D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...