Gå til innhold

løs mage


Gjest astar

Anbefalte innlegg

er i starten på min første uke som aktiv slankende. Kanskje på tide vil noen si om en jente på rundt 120kg godt fordelt ut over en 180cm lang kropp. Fant i grunn ut at det var lurt å prøve å gjøre noe for å stoppe kg, de ser ut til å trille på sakte men sikkert- så her er jeg...

Problemet er bare at jeg har hatt løs mage siden mitt første døgn... er litt usikker på om det er noe som går eller om det er på grunn av mat endringen(ja dere vet jo at all mulig form for influensa går om dagen, også mageinfluensa..)

Men altså, er dette noe som andre har opplevd når de har endret kostholdet?

Glad for alle innspill:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fullfres

Hvis du plutselig har begynt å drikke masse vann og spise mye fiber høres det ut som en logisk forklaring. Kunstig søtstoff kan også gi løs mage.

 

Her hvor jeg bor, går det mye magesyke for tiden, så det kan jo også være det.

 

Hvis det er kostomleggingens skyld, vil det nok stabilisere seg når tarmene kommer over sjokket.

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok klar over det med fiber, men jeg har liksom drukket mye vann før uten at dette skjedde. MEN...det skal sies at jeg i de site to årene har drukket mest av farris og mindre av vann...så mulig det er svaret. Jeg smører meg med tålmodighet og håper på det beste;-)

 

Har lest litt i forum her og synes at det er utrolig mange som snakker om hvor mye de veier og hvor mye de skal ta av... men sjelden sier de noe om hvor høye de er, gir vel et bedre inntrykk og forståelse for hvorfor man ønsker å ta av så mye? Bare en liten ettertanke fra meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...