Gå til innhold

Motivasjon


Gjest queen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

I disse julebordtider, er det hyggelig å fornye garderoben litt. Ekstra moro var det i dag da jeg kunne kjøpe klær som er 3 størrelser mindre enn tidligere. Har nå brukt snart et år på å redusere vekten med 15kilo. Har ikke vært sulten en dag, men har selvfølgelig hatt lyst på noe å putte i munnen. Det at jeg har klart å redusere vekten skyldes ene og alene riktig kosthold, trim og ikke minst VILJE. Kommer til å bruke et år til på de siste 15 kilo. Tror det er viktig å tenke langsiktig, for å nå målet.

Jeg skal holde meg selv i øra under julebordsesongen, for om noen uker går det jo mot vår, og lettere påkledning.

Da er det moro å slippe å gå rundt med 15-20 ekstra "kilo pakninger med sukker"

 

Lykke til alle medsøstre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er!

Og det er kjempe-motiverende å kjøpe klær i mindre størrelser, og føle seg fin! Ikke kjenne at det strammer og greier....

 

Jeg føler akkurat som deg...Og det gir meg motivasjon til å holde meg selv i øra i jula! Ikke pokker om jeg akter å gå opp så mye! Det har jeg ikke "råd" til..! Men det er klart...noe må man tillate seg i jula.

"Det er jo ikke det man spiser mellom jul og nyttår man blir feit av, men det man dytter inn mellom nyttår og jul!"

Jeg har sagt til meg selv at i år er det jul 23,24 og 25 desember, så er det vanlige dager igjen...

Selv har jeg nå 1 kilo igjen til 10 kilo er tatt av! Har tenkt å klare det før jul!Skulle helst tatt et par kilo ekstra, men det tror jeg skal holde hardt.

Jeg tenker langsiktig som deg, og tar det hele med ro...Man skal leve normalt, hvis ikke kommer de kiloene lett på igjen!

 

Ha en fin før-julstid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, synes det var kjempelurt å fastsette de datoene du gjør for eventuelle utskeielser. Da har man planlagt, og det er selve nøkkelen til vektreduksjon!

 

Ha en fin førjulstid du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...