Gå til innhold

Straffe-trim i dag


Gjest ArneSK
 Share

Anbefalte innlegg

Spiste middag hjemme i går, til tross for mottatt invitasjon fra naboen til en førjulsgløgg om kvelden. Det ble servert gløgg, rakfisk (to stor posjoner med tilbehør) akevitt og øl, kaffe, cognac og multekrem. Gårdagens inntak sprakk med ca 500 kcal.

 

Det ble derfor vel en time på trimsykkelen foran TVen og 595 kcal blåst bort i dag. Har forbrent ca 1000 kcal mere enn ukas totale mål så langt. Har igjen å trimme i morgen, så jeg kommer godt over målet for fettforbrenning denne uka.

 

Ukas totale inntak vil jeg ikke overskride, til tross for julebord i forbindelse med jobb i kveld. Jeg kan innta 6290 kcal i dag og i morgen før ukas totale inntak er overskredet.

 

Drar på hytta i morgen og blir til tirsdags kveld. Regner med at lange skiturer i fjellet "spiser" en del av fettlaget mitt, så jeg får en god start på neste uke.

 

Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hørtes jo bra ut!!

Man må jo ikke stoppe å leve selvom man slanker seg! Eller egentlig er jeg i mot å bruke betegnelsen "slanking", for det høres mer ut som; "nå skal jeg spise lite en periode, sånn at vekta går ned, men etterpå skal jeg leve som før igjen!"...

Det blir jo helt feil! Man må bare legge om livsstilen, sånn at man kan leve(som du gjør...)samtidig som man mister "fett-reservene"!

Det er jo ukas totale som er viktig.

 

Det høres deilig ut med en tur på fjellet...ved å gå lange skiturer,får du nok svidd av en del kalorier,ja!

God tur, og kos deg på skia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte forhold i fjellet. Fikk tatt en skitur både mandag og tirsdag og fikk "brent" bort 3660 kcal. Så denne uken vil nok kanskje bli rekord på antall kcal som er brukt. Får håpe det vises på vekta på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil du nok få belønning for...! Blir spennende til mandag da...

Ganske motiverende å se "resultatene" av turene på pulsklokka også da :-)

Jeg er forøvrig kjempe fornøyd med klokka mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...