Gå til innhold

noen som har tips mot utelandsreise?


Gjest elineK

Anbefalte innlegg

Jeg skal til Tyskland i vinterferien, med jobben. Alle måltidene e inkludert og jeg for ikke velge selv, og det blir veldig dårlig med mathandel. Siden jeg nettopp har begynt på grete roede, e det veldig uheldig. Derfor har jeg tenkt å ta med mat fra norge til tyskland. Men jeg vet ikke helt hva jeg ska ta med meg. Tenkt å ta med meg knekkebrød og foskjellige bar'er, slik mot nutrilett og fedon. men har du noen andre forslag? sunn mat som har lang holdbarhet og ikke trenge kjøleskap? frukt eller noe??

 

takknemlig for vært tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

det er mye bra på buffet bord. ta en tallerken frukt først. så yoghurt, evt.grapefruktjuice. da orker du ikke så mye av alt annet. liker du rugbrød, sånn mørkt fullkorn går det bra, det bruker de jo hele tiden der nede. du behøver ikke spise alt på tallerkenen, selv om du får det servert, saus og potet/pasta/ris kan det godt ligge igjen litt av. du kan ha med litt knekkebrød, en pakke skivet lett ost(tåler å være ute litt), og det er kanskje minibar på hotellet du kan legge den inn i?mandler og epler. lykke til. kos deg på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dobbelhake

Start ingen måltider på tom mage, da spiser du mer...... Drikk 1 glass vann, spis litt knekkebrød og/ eller knaskegulrot før du går til måltidene. Da unngår du å fylle deg med for mye av maten du får servert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...