Gå til innhold

Uren hud


xvibekex

Anbefalte innlegg

Har bare vært med i ett par uker, og er førnøyd med masse god informasjon og hjelp til å gå ned noen kilo. Men jeg lurer på en ting. Jeg har i lengre tid slitt med uren hud selv om jeg ikke er tenåring. Men jeg synes det har forværret seg etter at jeg har begynt å spise sunnere. Det virker ikke så logisk. Er det noen som har samme erfaring eller vet hva det kan komme av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har du holdt på?

Det tar nemlig litt tid for kroppen å kvitte seg med slaggstoff i kroppen. Disse kommer blandt annet ut i form av uren hud.

Vil nok tro at dette vil bedre seg etter hvert.

Har hørt at enkelte har fått hjelp av en rensekur.

 

Det er også viktig å rengjøre huden morgen og kveld. I tillegg er en god dag og nattkrem mye hjelp i. Husk bare å velge den som passer din hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det kan være lurt å vaske ansiktet både før og etter trening, særlig hvis du bruker foundation. Porene åpner seg når du svetter, og da kan de lett tettes igjen av sminke og hudfett.

 

Spiser du mer meieriprodukter eller brød o.l. nå enn du gjorde før? Alle kvisene mine forsvant da jeg sluttet med meieriprodukter (dette er veldig vanlig), og jeg har hørt at mye korn kan gjøre problemet verre for enkelte. Hvis det ikke er tilfelle for deg, tipper jeg det bare er det nye kostholdet som har gitt kroppen din et lite "sjokk" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
Har bare vært med i ett par uker' date=' og er førnøyd med masse god informasjon og hjelp til å gå ned noen kilo. Men jeg lurer på en ting. Jeg har i lengre tid slitt med uren hud selv om jeg ikke er tenåring. Men jeg synes det har forværret seg etter at jeg har begynt å spise sunnere. Det virker ikke så logisk. Er det noen som har samme erfaring eller vet hva det kan komme av?[/quote']

Hei. Jeg fikk også uren hud i begynnelsen. Dvs. jeg sluttet å røyke først og huden ble kvisete som hos en tenåring.. He he Jeg er 45.... Det fortsatte og ble verre når jeg gikk på slanke-kurs men etter 5-6 uker ble huden helt fin. De dype porene ble mindre også.. Nå er huden helt fin og det er 8 uker siden jeg begynte på kurset. Jeg tror "driten" må ut før det blir bedre. PS! Jeg har også vært flink å rense huden i denne perioden.. Vasket meg flere ganger for dagen i lunkent vann også.. IKKE KNIP, da får du stygge arr...Prøv det. Lykke til. Hilsen Ivlys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fullfres

Vet ikke om det er lov å "reklamere" for navngitte produkter her, men tar sjansen:

Både jeg og døtrene mine har hatt god effekt av produkter fra http://www.paramedica.com

 

Selv bruker jeg kun peelingen, den har kjempefin effekt på grove porer i T-sonen.

Jentene mine bruker rensegeleen og vitamin A-kremen.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...