Gå til innhold

Slankende ammer


Gjest KrReDa

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Tenkte eg og skulle hive meg på denne karusellen. Eg har ei jente på 6 mndr, og har kost meg alt for mykje dette halvåret. To veker etter fødselen hadde eg berre fire kilo att å ta av, no har eg ti. Ikkje bra.

 

Håper å få litt støtte frå andre, ser det er mange av oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpiogi

Jeg ammer vel ikke enda, og gruer meg til om 6-7 mnd når jeg skal sånn smått begynne på den kampen der.. Men er jo jobb nok å prøve å ikke bli ruund som en julegris underveis og :D

Man må bestemme seg tror jeg, men er utrolig bra å få motivasjon fra andre i samme situasjon da. :)

Hvordan går det da?, Kommet godt i gang? Jeg føler meg ennå mest i tenke-over-det-stadiet.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er ikkje så veldig ivrig her inne eg, men har som mål å innom i all fall ein gong i veka.

 

Eg er kjempe godt i gang med slankinga. Har no gått to veker på kurs, veging i måro. Forrige veke var det 1,5 i minus; JIPPI. Det gav ny motivasjon, så no er eg spent i måro. Går ganske bra med maten. Har ikkje det store suget etter søtsaker, heldt meg innafor den lovlige grensa. Og kun i helga.

 

Klare og å planlegge gode middagar, med massa grønsaker. smake bedre enn forventa, sikkert fordi eg veit kva belønninga vert; nye kg i minus.

 

I dag har me vert på babysvømming med vetla, kjempegøy. Det vart difor ingen trim. Kanskje nokre minutt på stepparen i kveld.

 

Gler meg no til veginga i måro, er opptimist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner til problemet,for å si det slik:) jeg la på meg 30kg,da snuppa var 3uker hadde jeg tatt av 25kg. men så ble det stopp,å 3 kilo kom på.... har fått Reductil av legen,som bør taes sammen med ett sundt kosthold,derfor er jeg her. men jeg har ikke begynt på Reductil ennå.-man kan ikke ta de mens man ennå ammer.

 

selv så tenkte jeg ikke så mye på kiloene,alle sa jo at de gikk vekk når man ammet, alle sine,bare ikke mine kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Då er me endelig skikkelig i gang. Etter ein litt treg start, har eg no gått ned 3,2 kilo. Har 9 kg att til målet er nådd. Dette ser bra ut for sommaren.

 

Litla har vert ein del sjuk i det siste, så derfor har me måtta holdt oss inne; lite trim, og kjempe kjedelig. Om kvelden dår gubben er komt heim, klare eg berre ikkje å kome meg ut. Men i dag skein sola her, nydelig vår, så då kom me oss på ein laaaang og nydelig tur. Fantastisk når været er sånn, og så veldig mykje lettare enn når det regner!!! Og eg veit kva eg snakke om, som kjem frå tjukkaste vestland.

 

No er litlo i seng, og eg må til å rydde hus før eg kan ta ein velfortjent salat!!! til kvelds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Gjest KrReDa

Hei og hopp. Lenge sidan eg var her inne ja. Har lest på ein del andre, og veldig mange flinke folk.

 

Eg har heldigvis ikkje glømt å passe vekta, er ikkje så langt unna målet mitt før sommaren. Ca 3 kilo att, satse på eit par kilo til før ferien, og er godt nøgd med det i tilfelle. Er då på 70 kilo att, samme som eg var då eg vart gravid. Håpe berre eg klare å halde det gjennom sommaren.

 

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...