Gå til innhold

februar en godtefri mnd?


Gjest emdaju

Anbefalte innlegg

Gjest CamBamBam

Hiver meg på sånn i aller siste liten!

 

Antar at kaker og søt bakst teller som snop også? Skal ha noen gjester utover i februar, men planlegger å servere fruktsalat og grønnsaksdip som "snop"!

 

Cam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert dette en stund nå og funnet ut at ja dette må jeg være med på.

MEN : jeg vet det blir ett unntak og det er barndåp søndag 10/2. Da blir det masse kaker og jeg skal ta ett stykke.

 

Ellers er jeg veldig klar!!! Har som mål å gå ned en del kilo denne måneden og da hjelper nok dette bra på!!

 

Lykke til dere andre også ;)

 

Chicago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert dette en stund nå og funnet ut at ja dette må jeg være med på.

MEN : jeg vet det blir ett unntak og det er barndåp søndag 10/2. Da blir det masse kaker og jeg skal ta ett stykke.

 

Ellers er jeg veldig klar!!! Har som mål å gå ned en del kilo denne måneden og da hjelper nok dette bra på!!

 

Lykke til dere andre også :D

 

Chicago

 

Det må være lov:)

I utgangs punktet tenkte jeg på godteri i helgene skulle jeg klare meg uten denne mnd.

Men fastelavens bolle skal jeg smake på,og kaken som mannen min og ungane lager til morsdag skal jeg smake på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Går det bra?

Skjenner jeg sliter litt uten å ha lov til å spise godteri i kveld.

Men er innstilt på det og det skal nok gå greit.

Jeg sender mannen min avgårde i butikken i dag,så slipper jeg fristelsene i hyllene.

Jeg må finne en erstatter for snopet,lurer på om jeg skal ha vannmelon i kveld.

Det er jo søtt og godt og ganske mektig.

Vil så gjerne ha bort di 10 siste kg,så da må jeg jo gjøre noen forandringer for å få det til.

Sier til meg selv at jeg er flink og må bare stå på,så når jeg målet mitt;)

 

Skal bake boller i morgen da,har bestemt meg for at jeg skal ha en halv bolle med litt krem på.

Er egentlig ikke så veldig glad i bolle med krem,men har litt sånn tvangstanker om å spise,så da tror jeg at jeg gjør d.

Skulle vel egentlig ikke spise det i morgen siden jeg ikke er noe glad i det,men tror ikke jeg er så sterk enda vi får se.

Hadde jo vært en seier å motstå..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamBamBam

..om man vil spise bakevarer eller ikke i tillegg.

 

Svigers kom på besøk i helga med fastelavensboller, og jeg spise 2. Det var altfor mye, men nå er de iallefall ute av systemet, og jeg har ikke spist noe godis! Hadde grønnsaksdip og deilig omelett med soltørkede tomater til lunsj med barselgruppa i går!

 

Håper dere har hatt det fint i helgen!

 

Cam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lurt. Nå har jo halve måneden gått, men jeg tenkte jeg skulle la være å spise snop og sånt resten av måneden, og prøve på det samme i mars. Noe som kan være vanskelig pga påsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm

Da er snart feb over

 

Jeg klarte ikke å holde denne "godteloven"

 

Noen andre?

 

Tror det er lurest å kontrollere godte intaket heller hehe

 

Når jeg skulle nekte meg snop,blei jeg ekstra sugen og sprakk totalt hele tiden hehe

 

Så denne mnd gikk jeg opp 2kg hehe

 

er nede igjen på 75,5 nå og skal kontrolere intaket;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest aamodt

Da var jeg tilbake, 3kg tyngre og veldig lite motivert.

Dette med å ikke spise godis fungerte ikke for meg. Ble som med deg, emjadu, tenkte på å ikke dytte i meg noe, men med en gang det var noe tilgjengelig stappa jeg innpå som om jeg aldri hadde fått mat. Helsikke.

Men nytt mot og ny vilje nå, SKJERPINGS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...