Gå til innhold

Superteam 08


Gjest Spinny

Anbefalte innlegg

Får ikke håpe vårrullene ødelegger for deg imorgen! Hvordan salt påvirker kroppen er vel ganske individuelt, så det er ikke godt å si. Men du har jo vært veldig flink med både trening og mat denne uken, så det går sikkert bra. :)

 

Her er min dag:

Frokost: Havregrøt

Mm: 1 yoghurt

Lunsj: Røkelaks, eggerøre, 2 brødskiver med soft light

Mm: 1 alpen-bar

Mm: 2 brødskiver med lett norvegia

Kveldsmat: 2 havreknekkebrød med mager leverpostei, 2 fiberknekkebrød med brunost, 1 kopp te med honning.

 

Trim: 9 km gange på jobb

 

Litt mye kveldsmat, men sånn blir det når jeg jobber sent. Er alltid kjempesulten når jeg kommer hjem og har løpt rundt hele kvelden. Har også hatt storrengjøring i leiligheten i dag, så har nok blitt en del kalorier forbrent der og. ;)

Nå er jeg spent på veiing i morgen, men er litt pessimist ettersom jeg har gått ned ganske mye to uker på rad. Men vi får se. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 593
  • Created
  • Siste svar
Gjest Pittelille

Saltet gjorde ikke så stor skade likevel, vekten viste 72.1 kg altså -0.6 kg. Må vel si meg fornøyd med det:) Nå går jeg èn uke til i møte med sunn mat før de neste store utfordringer kommer, så denne uken skal jeg stå på. Mål innen neste torsdag blir å se midten av 71-tallet.

 

Lykke til Spinny, jeg er sikker på det har gått veldig bra så flink som du har vært!!

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, så bra! :);)

Her gikk det helt greit, vekten viste 68,4, det vil si ned 200 gram. Får vel være fornøyd med det siden jeg har gått mye ned på to uker, og at det bare er 900 gram til julemålet. ;)

Her blir det en utfordrende helg kalorimessig, men jeg skal ihvertfall ta meg en fest med god samvittighet i morgen. Veldig lenge siden sist.

Snakkes i kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg fornøyd med meg selv! :) Etter å ha vært ute og spist middag på restaurant med en venninne, tok jeg en tur innom butikken. Og der fikk jeg kjempelyst på smågodt, og tenkte at det var greit siden det var helg. Jeg fylte på med mitt favorittgodteri, og så frem til en avslappende kosekveld på sofaen. Men så fant jeg plutselig ut at jeg heller kan nøye meg med frukt og en kopp te. Så da la jeg posen tilbake ;)

 

Her er dagens rapport:

Frokost: Havregrøt

Lunsj: Salat på kafé (grønn salat, fetaost, skinke, pasta)

Mm: 1 blåbærsmoothie

Mm: 2 havreknekkebrød med mager leverpostei og agurk

Mm: 2 fiberknekkebrød med lett norvegia. Noen valnøtter og tørkede aprikoser

Middag: 1 posjon fylte tortellini i tomat- og fløtesaus (på restaurant) og 1 glass rødvin

Kveldsmat: 1 kopp te med honning, druer.

 

Trim:

Ingen trening idag, men jeg har gått masse på shopping og ellers til/fra bussen osv. Totalt 9 km.

 

Hvordan har dagen din vært da, Pittelille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Heihei!

 

Hvordan går det jenter? Hatt en fin helg?

 

Så flink du var på fredag Spinny, håper du var ordentlig stolt av deg selv. Det hadde du i allefall veldig god grunn til!!:)

Helgen min har ikke vært spesielt bra. Har vært mye krangling med Kjekkas og jeg har følt meg helt uttafor. Heldigvis går det bedre nå, men fy søren som det tar på. Det startet på fredagen og varte til i går litt utpå dagen, men nå tror og håper jeg at alt er bra igjen. Uansett, maten i går gadd jeg ikke å tenke på i det hele tatt så det ble lite mat men ganske mye sjokolade og potetgull. Ikke bra i det hele tatt, men så var det jo "heldigvis"lørdag også..hehe, da er det jo litt lov.

 

Dagen på fredag gikk fint, men så ble det en del alkohol på kvelden:

Frokost: 1 God morgen yoghurt

Mm: 1 Bixitkjeks. Kaffe

Lunch: 1.5 rundstykke med lettere norvegia og italiensk salat (neste uke er det nytt pålegg, hehe). 2.5 dl appelsinjuice

Mm: 2.5 dl appelsinjuice. Ifa sukkerfri

Mm: 2 Bixitkjeks. Vann.

Middag: Litt tapas til forrett (fetaost, spansk skinke, reker, brød og aioli), og en kyllingburger til hovedrett (der jeg så og si bare spiste kylling og ikke noe brød.) 1 glass vin, 4 øl (sånn ca...)

 

Lørdag lar jeg gå i glemmeboken på alle måter, men har startet friskt på igjen i dag med 2 knekkebrød med banan på til frokost.:)

 

Jeg innser at jeg mest sannsynlig ikke kommer til å gå noe særlig ned i vekt denne uken; 2 av 7 dager med elendig kosthold er nok litt i overkant for å klare det. Men jeg skal i allefall ikke opp! På onsdag denne uken kommer hele familien på besøk og skal være til søndag, og pga. bursdager som skal feires vet jeg at det blir restaurant-besøk både torsdag, fredag og lørdag, og sikkert med en del drikke også. Torsdag har jeg unnskyldning for å ta det med ro siden jeg skal på jobb fredag, men resten av helgen blir det nok utskeielser. Hmm, jeg lurer på om 70 blank til jul er litt overdrevent mål, men jeg endrer det ikke enda. Skal stå på som om det er mulig!!:)

 

Nå skal jeg spise litt og så ut og trene litt. Vi høres i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at helgen din ikke var noe hyggelig, Pittelille! Men ihvertfall bra at det går bedre nå. Er dere sammen forresten? Jeg skjønner godt at du ikke orker å tenke sunn mat på sånne dager, men godt at dagen i dag begynte bra. :)

Her har helgen vært veldig bra og jeg har kost meg masse, men ikke så bra matmessig. Men det tar jeg ikke så tungt, det er lenge til neste frihelg.

 

Lørdag:

Frokost: 1 rundstykke med kokt egg og 1 rundstykke med mager leverpostei.

Lunsj: Havregrøt

Mm: Et par tørkede aprikoser, noen valnøtter og 3 ruter mørk sjokolade.

Middag: 1 kyllingfilet, ovnsstekte potetbåter, ratatouille.

På byen: 6 glass vin

Nattmat: En cheeseburger, pommes frites, cola zero (Burger King)

 

Trim:

- Ellipsemaskin (30 min)

- Stepmaskin (10 min)

 

Søndag:

Frokost: 2 rundstykker, eggerøre, 3 skiver magert bacon

Mm: En dobbel cappuccino (på kafé)

Mm: 2 Bixit Müslibiter (43 kalorier pr stk)

Middag: Chicken Tikka med indisk ris, raita, salat og to små nanbrød. Pepsi max

 

Ingen trim idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Jeg synes helgen din så fin ut jeg. Tror i grunnen man trenger slike helger innimellom for ikke å gå lei, eller hva sier du? Jeg synes i allefall det er godt med et avbrekk.

 

Når det gjelder meg og Kjekkas så forsøker vi å finne ut av "oss" nå når vi er i samme by igjen, men vi trenger nok litt mer tid før vi er sikre. Vi fungerer som kjærester i allefall, både alene og sammen med andre. En dag finner vi nok ut av det sånn på ordentlig, vi har i allefall holdt på slik i 5-6 år så det begynner vel strengt tatt å bli på tide:D

 

Dagen i dag har gått fint, men det har blitt lite mat selv om jeg i det minste har delt det opp i flere måltider:

 

Frokost: 2 knekkebrød med banan. Kaffe og vann.

Lunch: 2 fiskekaker, litt lett-majones. Vann.

Mm: 2 mandariner. Vann.

Mm: 2 knekkebrød med italiensk salat. Fun light.

Kvelds: 2 knekkebrød med norvegia hvitost. Te.

 

Trening:

30 min rask gange

40 minutter løping på stepmaskinen (puh...)

 

Nå skal jeg sette meg ned med kveldsmaten min og kose meg:) Ha en fin kveld, vi snakkes i morgen!!

 

Åååh forresten, det har jeg glemt å fortelle: På lørdag da vi endelig sto opp og jeg gikk rundt i singlet og boxershorts sa kjekkas til meg at han merket at jeg hadde blitt mindre:D Det var så utrolig godt å høre altså! Men nå er det kvelds! Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fightingtiger

Hei hei allesammen!

Koselig at alle er så aktive her inne! :) Dere er bare så utrolig flinke!!! Absolutt inspirerende!

 

Her i gården har det vært store utskeielser i helga... Var på hyttetur med lillebror og da ble det biffmiddag, egg & bacon og godteri... Huff og huff... Hadde veiedag idag og der kan jeg se hva de siste ukene har gjort... Vekta viste 68,1 som er 2 kg opp fra det jeg var på det minste. Så da er det bare å skjerpe seg!

 

Dagen idag sålangt:

Frokost: 1 fiberrik plate med leverpostei, vann, vitaminer.

Lunsj: Salat med fetaost, 1 grov brødskive, 1 liten bolle med suppe.

 

Planlagt:

Mm: 1 banan

Middag/mm: Havregrøt + 2 knekkebrød (skal rett på trening)

Kveldsmat: 2 grove rundstykker med Philadelphia light og leverpostei

 

Skal på trening ikveld så da er det bare å gi jernet! Skal gå fra Aker Brygge og til Grünerløkka etterpå også og det er ca 30 min.

 

Ellers har jeg meldt meg inn i Elixia på Løkka som åpner den 20., skal teste det frem til den 1. desember og hvis jeg tror jeg kommer til å få trent i helgene så satser jeg på det i tillegg til karate :)

 

Ha en super dag allesammen!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Heihei,

 

Så bra å se deg igjen Fightingtiger, og supert at du blir inspirert av at det er aktivitet på tråden:) Jeg har blitt litt "avhengig" av å melde inn her hver dag, hehe, synes det er en fin måte å holde meg selv i nakken på. De 2 kiloene går du nok kjapt av igjen skal du se. Dessuten kan det vel godt hende at det henger igjen litt fra helgeturen dersom det ble ekstra kos da? Jeg er sikker på at du ser bra resultater neste uke.

 

Dagen i dag har gått fint, synes jeg har en fin vane i ukedagene nå.

Frokost: 1 God Morgen Yoghurt

Lunch: 1.5 rundstykke med lettere brunost. 2.5 dl appelsinjuice

Mm: 0.5 rundstykke med lettere brunost. Te, vann.

Middag: Fjordland Kylling med sursøt saus (ca. 390 kcal totalt i en pakke, men spiste ikke all risen)

Kveld: 1 nutrilett-bar (tas etter trening litt senere i kveld)

 

Satser på litt step-maskin og styrke i kveld, men drøyer den en stund siden det alltid er så latterlig fullt på treningssenteret på mandags ettermiddag.

 

Håper dere har/har hatt en fin mandag jenter! Bare 4 dager til helg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fightingtiger

Takk for det Pittelille. Får håpe det slipper taket lett ;-)

 

Dagen gikk stort sett som planlagt. Spiste 4 knekkebrød som mellommåltid/middag og kvelds ble tunfisk, 1 avokado, litt cottage cheese og tomat.

 

Trente karate i 1 time og gikk i ca 15 min, men var så kaldt så orket ikke hele veien. Hehe. Skal prøve å bli flinkere til å rapportere her jeg også. Er nok absolutt en bra måte å holde seg selv litt i nakken på!

 

Ha en fin kveld videre jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Dagens trening:

- 25 minutter løping på stepen

- Styrke på bryst, innside og bakside lår, baken, mage og noe rygg.

Grei treningsøkt, merker på stepen at jeg holder høyere intensitet nå enn tidligere uten å bli mer sliten. Et bra tegn:D

 

Fightingtiger: Høres ut som om du har hatt en super dag! Forventer å se deg her i morgen også:)

Spinny: Hvordan har dagen din gått?

 

Sov godt jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du er tilbake, fightingtiger! :) Og de to kiloene forsvinner sikkert fort igjen!

Og dere har begge hatt en veldig sunn dag idag, kjempebra. :)

Det har gått fint her og, merker at jeg har vært ekstra sulten idag og hatt søtsug, men det kommer vel av helgen med en del utskeielser. Men har heldigvis klart å unngå det jeg hadde mest lyst på.

 

Mandag

Frokost: 4 fiberknekkebrød med lett nøkkelost og lett norvegia

Mm: 1 pære og 2 Bixit müslibiter

Lunsj: 1 skål minestronesuppe med noen ekstra kjøttboller

Mm: 1 brødskive med lett norvegia

Mm: 1 brødskive med kokt skinke + 1 bit mørk sjokolade

Mm: 1 brødskive med lett norvegia

Kveldsmat: 3 brødskiver med kalkunpålegg, agurk og tomat

 

Trim: 9 km gange på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si dere er flinke her inne. Og har dere en utskeielseshelg syns jeg dere er kjempeflinke til å begynne på ny frisk rett etterpå. Sånt blir det resultater av. Knallbra! :)

 

Tror jeg glemte å registrere vekta på veiedagen på fredag: det var hvertfall 62,4 kg, som er stillstand fra uka før. :) Denne uka har det blitt (og blir) en del laaange trilleturer med venninner med barn, og det er kjempekoselig. Får satse på at de 2-3 ekstra kiloene forsvinner litt og litt for hver kilometer vi går :) Det er koselig å være mamma for tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å høre at det går bra med deg, Anneli! Kan tenke meg at det er koselig å være mamma. :)

Pittelille: Jeg glemte jo å si at det var kjempegøy å høre at Kjekkas synes du er blitt mindre!! :)

Fightingtiger: Håper du fortsetter å rapportere her!

 

I dag har jeg vært utrolig trøtt og sliten, og måtte slepe meg på trening. Det var så vidt jeg orket å dra, og da jeg kom til byen var jeg så trøtt at jeg vurderte å ta bussen hjem igjen. Jeg tror jeg fortsatt er sliten etter lørdagens festing (merker at jeg ikke er 20 lenger!), og at jeg har lagt meg ganske sent de siste dagene. Men jeg tvang meg inn på trening, og fikk trent litt ihvertfall. Ikke mye å skryte av, men bedre enn ingenting. I dag skal jeg legge meg tidlig, og så prøve å få til morgenspinning i morgen tidlig!

 

Frokost: Havregrøt

Lunsj: 2 brødskiver med leverpostei og agurk

Mm: 2 fiberknekkebrød med makrell i tomat, 1 yoghurt

Middag: 2 hjemmelagde kjøttkaker, 2 poteter, brun saus, kålstuing.

Mm: 1 kopp lett kakao (Option, bare 40 kalorier)

Kveldsmat: 1 solruta knekkebrød med lett norvegia, 1 appelsin.

 

Trim:

- Ellipsemaskin (20 min)

- Stepmaskin (5 min)

 

Håper dere har hatt en fin dag, jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nå ble det enda mer mat.. 1 ekstra knekkebrød og to sjokoladebiter.. Jeg har så dårlig viljestyrke i dag, og er så sulten. Det har kanskje en forbindelse med at jeg har underskudd på søvn? Nå fant jeg ut at spinningen i morgen er avlyst pga sykdom, så da blir det vanlig trening på meg istedet. Sjansen for at jeg går ned denne uken er vel borte, men jeg får prøve å være ekstra sprek i morgen så jeg ikke går opp ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

All trening er bedre enn ingen trening, Spinny!:) Bra at du kom deg inn på senteret en liten tur i allefall.

Anneli: Så hyggelig det hørtes ut med lange trilleturer sammen med venninner. Må være så koselig å ha småbarn samtidig med noen man kjenner godt, sikkert veldig behagelig å dele opplevelser og erfaringer med noen i samme situasjon.

 

Slik har dagen min vært:

Frokost: 3 knekkebrød med litt italiensk salat og norvegia. 1 dl appelsinjuice, te.

Lunch: 1 rundstykke med lettere brunost., 1 bixitkjeks. 3 dl appelsinjuice, 1 kaffe.

Mm: 2 Bixitkjeks. Masse vann.

Mm: 1 brødskive med ost og skinke. Bris.

Middag: 1 pitabrød med ost og skinke. Fun light.

Kvelds: 1 nutrilettbar og fun light.

 

Det ble litt tull med måltidene i dag, altfor mye brødmat. Og i tillegg hadde jeg så vanvittig sukkerbehov i kveld, derav nutrilett og fun light. Hadde egentlig ikke planlagt noe etter middagen, menmen. Ingen tid til trening i dag, men har gått litt (ca. 25 minutter) ekstra istedet.

 

I morgen får jeg familie på besøk, så det blir nok lite/ingen rapportering fra meg før på søndag. Skal virkelig forsøke å begrense meg mens de er her, men jeg vet at det kommer til å bli middag på restaurant nesten hver dag og en del alkohol i helgen. Dere må imidlertid fortsette å stå på slik at jeg får maaasse motivasjon og inspirasjon når jeg titter innom her:D

 

Vi høres jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Spinny: 1 ekstra knekkebrød og 2 sjokoladebiter er overhodet ingen krise!!! Du hadde i tillegg litt å gå på i dag etter det jeg ser på inntaket ditt, så den lille kveldsmaten der skal du bare ta helt med ro:) Jeg er sikker på at du føler deg mindre sulten/mer uthvilt i morgen, og at motivasjon for trening og slikt er tilbake igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fightingtiger

Hei jenter! Er så moro å se hvor flinke dere er altså! :)

Jeg rakk ikke å komme innom her igår. Var veldig hektisk på jobb og så dro jeg rett hjem til en venninne etterpå.

 

Men maten igår:

Frokost: 1 nutrilett bar og vann

Lunsj: En grov baguett med ost og skinke og vann

Mm: En banan

Mm: Knekkebrød med smøreost Wasa

Middag: Lasagne med spinat. 3 glass vin.

 

Ingen trening.

 

Fornøyd med denne dagen bortsett fra vin. Men hadde hatt en fantastisk bra dag på jobben der vi hadde tidenes salgsresultater så da synes jeg det var OK å feire det med en venninne :)

 

Idag:

Frokost: 1 grov brødskive med brunost, 1 kopp te

Lunsj: Salat, litt ris og gryterett, vann.

Mm: 1 kjeks

Mm: 1 pølse i lompe

Mm: 1 banan

Middag/kvelds: Laksefilet, 1 avocado, litt cottage cheese. Vann.

 

Trening: 1,5 timer med karate trening.

 

Dagen idag var bra, bortsett fra pølsen. Jeg var såå sulten før trening så da røyk jeg på en smell på vei til trening rett og slett. Kunne lett unngått det ved å spise på jobben før jeg dro, så her må jeg skjerpe meg litt på planlegginga.

 

Anneli: Så koselig å høre at du koser deg med morsrollen! Og lik vekt er ikke verst, du kommer sikkert til å se en nedgang neste ukke.

 

Spinny: Dette med at du er så trøtt er ganske vanlig på denne årstiden. Veldig mange av venninnene mine sliter med det samme. En ting som kan hjelpe er å få nok lys på morgenen/tidlig på dagen (en dagslys lampe skal visst være veldig bra) ellers er det viktig å få i seg nok vitaminer. Hvis du tar en omega3 pille og en multivitamin pille daglig vil du nok merke forskjell etter kort tid :)

 

Pittelille: En helg med utskeielser er lov. Kos deg i helga, og så begynner du på ny frisk fra mandag :)

 

Ha en fin kveld videre jenter!

 

PS: Imorgen skal jeg til Lillehammer så tror ikke jeg får rapportert da.

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kjempeflink du også, Fightingtiger! :D

 

Jeg kom meg ikke på trening i går likevel, våknet opp veldig forkjølet. Men gikk da ihvertfall mye på jobb om kvelden. Ellers gikk dagen greit, men merker at jeg sliter med motivasjonen nå.

 

Frokost: 2 fiberknekkebrød med lett norvegia, 1 glass cultura pære, 1 kiwi

Mm: 1 kopp sukkerfri toddy og en pære

Lunsj: Eggerøre (av 2 egg) og 2 skiver røkelaks

Mm: 1 banan

Mm: 1 alpen-bar

Mm: 1 brødskive med en kald kjøttkake

Mm: 1 brødskive med en kald kjøttkake

Kveldsmat: 4 fiberknekkebrød med lett norvegia og brunost

 

Trim: 9 km gange på jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

Noen av dere snakket om at motivasjonen svikter litt. Det er ikke alltid like enkelt å beholde motivasjonen i lange perioder i strekk. En får vel bare prøve å holde ut periodene med mindre motivasjon, så kommer den snikende tilbake etter hvert. Det som er skummelt er hvis man gir opp eller slapper for mye av i den motivasjonsløse perioden. :D Dere er hvertfall innmari, flinke synes jeg.

 

I dag var veiedag på meg, og i dag veide jeg 62,2 kg som er ned 0,2 kg. Det er en helt fin vektutvikling synes jeg. Men jeg har et lite hjertesukk som jeg bare må dele her med dere. (---har fjernet dette av hensyn til den det gjelder;)--) så trenger jeg litt tips fra dere flinke vektklubben-venner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vektnedgang, Anneli! :D Her stod vekten stille på 68,4 kg, og det var det som var målet denne uken pga lite trening og en helg med utskeielser.

 

Kan lavkarbo være noe for mannen din, Anneli? Jeg vet at mange gutter/menn foretrekker det når de skal ned i vekt siden det er mye god mat, de kan spise til de blir mette og man får ganske fort resultater. Og man går ned ganske mye selv om ikke kan trene så mye. Jeg er enig med deg om at GR-kurs kanskje er bortkastet å bruke penger på, siden han kjenner til det fra før av, og på de kursene er jo veldig opptatt av trimpoeng. Og det kan kanskje få mannen din til å føle seg utilstrekkelig siden han ikke kan trene noe særlig?

 

Håper han finner en løsning som fungerer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fightingtiger

Hei igjen folkens!

 

Kjenner til det med motivasjon som ikke er på topp. Dere husker kanskje at jeg hadde en periode her der jeg slet litt selv, men nå er den på vei tilbake. Deilig det! :D

 

Dagen min igår:

Frokost: 1 rundstykke med philadelphia light og leverpostei.

Mm: 1 smultring (fy, men den var helt nystekt og jeg måtte bare... ;-)

Lunsj: 1 grov baguette med egg og spekeskinke, kaffe.

Mm: 1/2 l appelsinjuice og 1/2 småsulten nøttepose.

Middag: 2 kylling grillpølser med lompe

Kvelds: 1 nutrilett bar og vann

 

1,5 timer intensiv kamptrening. Skikkelig intervall trening der jeg ble kjørt skikkelig. Siden jeg skal gradere måtte jeg gå kamp mot mange på rad der jeg ikke fikk pause, men der de fikk slappe av mellom kampene. Slitsomt, men veldig moro!

 

Dagen sålangt:

Frokost: Havregrøt med eple, vann.

Lunsj: 2 kyllingvinger, 1 liten porsjon tortilla chips, salsa. 1 stor porsjon salat med ulike sorter, vårløk, tomat & balsamico dressing.

Mm: 1 knekkebrød med peanøttsmør og honning (!)

 

Blir ingen trening idag, men har planlagt trening på Elixia imorgen. Blir styrke og ellipse maskin tenker jeg. :)

 

Snek meg til å veie meg idag selvom det ikke er veiedag, og er nå på 66,8. Herlig!

 

Har egentlig ikke så mye tips å komme med i forhold til mannen din. Det høres jo ut som om han gjør det meste riktig, bortsett fra utskeielser... Men hvor ofte spiser han om dagen? Det er jo veldig viktig at han spiser ofte nok for å holde forbrenningen igang. Ellers synes jeg jo lavkarbo forslaget til Spinny hørtes ut som en god idé! Lykke til!

 

Ha en super helg jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at motivasjonen er tilbake, Fightingtiger, og supert at vekten viste så lite! :D Håper motivasjonen smitter til meg.. jeg kom meg nemlig ikke på trening idag heller. Snøkaos her i dag, og da fristet det lite å ta bussen til treningssenteret..jeg vet det er en dårlig unnskyldning, men jeg lover at jeg skal trene på søndag!

 

Fredag:

Frokost: Havregrøt

Lunsj: 2 brødskiver med ett stekt egg

Mm: 2 bixit müslibiter

Mm: 2 sjokoladebiter (fy!)

Middag: 1 kyllingfilet, sursøt saus fra Uncle Bens, sukkererter, løk, vannkastanjer, noen cashewnøtter, ris.

Kveldsmat: Fruktsalat (appelsin, ananas, pære)

 

Ha en fin helg!! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for råd og innspill her :D Lavkarbo var jammen ingen dum ide, men han er ganske skeptisk til slankekurer hvor man skal kutte ut visse matvarer, men skal høre med ham. Hvordan er den? Er det lov med brød, frokostblandinger osv eller strengt forbudt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...