Gå til innhold

(straks) 24 år, stor, men på vei ned!


Gjest nedover24

Anbefalte innlegg

Gjest nedover24

Det er litt skummelt å måtte innrømme for deg selv og andre at man er for stor og må ned i vekt synes jeg! Har aldri sett på meg selv som særlig stor, men da startvekten viste seg å være 106,5kg så sier jo det sitt..

Jeg er på vei ned, og etter 3 uker har jeg gått ned 3,1kg og dobbelthaka er på vei bort!! Hva skjer når de 3 neste kg er borte?! ;) Målet mitt for første kurs er under 100kg-grensen! Men kurs 2 er påmeldt og planen om kurs 3 er tilstede!

 

Men må innrømme at det er vanskelig å finne motivasjon når det finnes de "her inne" som er 63kg og vil ned til 53..selv om de helt sikkert gjør det fordi da vil de trives bedre med seg selv..eller når jeg har venninner som er 160 og veier 55kg og kan pøse i seg god mat og godis uten å tenke..det er bare ikke meg..dessverre!

 

Finnes det fler som meg der ute?!?!

I need motivation!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hybelkanin

Kjempeflink du er som klarer å snu trenden! Er selv ca20, og startet for omtrent 7måneder siden... 104kg viste vekta da:O Nå viser den 25kilo mindre og jeg har det MYE bedre med meg selv! I tillegg er det deilig å endelig kunne jogge, løpe raskt etter bussen, gå på treningsenter og ikke tenke at alle ser på meg fordi jeg er feit:)

 

Ingen klær i mine skuffer som ikke lenger passer, hvis de ikke passer så er det fordi de er for store, ikke for små! Vil ned til ca 72kg, om jeg kommer inn i str 38 før den tid så stopper jeg da, eller om jeg må ned mer for å komme inn i 38 så gjør jeg det og... Men skal ikke kjøpe noen klær før jeg har nådd målet! Er jo ikke så mange kilo igjen heller:)

 

Det som har vært mitt mantra når det er vanskelig og det går tregt er at dette er en varig endring... Ikke jojo-slanking... Derfor er det positivt at det tar tid, så lenge man fortsetter å gå ned og ikke opp, så kan det ta laaang tid...

 

Anbefaler deg å trene litt styrke hver uke, da slipper du nok unna slapp hud og en kropp som henger selv om du er 20kilo lettere... Trent godt med styrke i 5 måneder nå, og er nesten helt kvitt overarmer som henger, og kan kjenne sixpacken under litt fett (som skal bort;)), leggene har nå fine synlige muskler, selv om de og skal bli smalere(sliter med store legger i familien min)... Litt skryting må til:P

 

Ellers anbefaler jeg deg å ha en fast som du kan klage/skryte til, om det er mor/bestevenninne/kjæreste, alt for å få litt støtte! Ta også bilder i bikini en gang i måneden og ha det på dataen, du kommer til å elske å se forskjellen!

 

Masse lykke til! Selv om det virker som om du allerede er veldig godt igang;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedover24

Takk!!

Gode råd!! De to første store målene mine er å kunne gå i en hvilken som helst klesbutikk (gjerne COAST eller OASIS) og finne DEN lekre kjolen til 17.mai og vitnemålsutdeling i juni (da er jeg ferdig med 5årig mastergrad og vil gjerne se litt godt ut), og gjerne se at jeg ikke trenger den største størrelsen..men må jeg det så er det greit også..for de har ikke passet tidligere (i hvert fall ikke på en stund) ;)

 

MEN SÅ FLINK DU HAR VÆRT!!! Du får være min motivasjon på at DETTE KOMMER TIL Å GÅ!

Men spørsmål..hvor høy er du? Og hva slags kurs har du gått?

 

Denne helgen har jeg en nedtur..ser at kaloriinntaket har vært altfor høyt! Men..det kommer jo bedre dager også! Men..igjen..må innrømme at veing på onsdag gruer jeg meg til..liker ikke tanken på å høre "du har stått stille"! Hehe!

Styrketrening er ingen dum ide! Jeg elsker å trene styrke!! Mange klarer ikke pushe seg selv godt nok når de trener styrke, men der er jeg god i hvert fall!

Nei..nå..SATS..here I come!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hybelkanin

Aaaah, Coast ja, skal i bryllup i sommer og har veldig lyst til å kjøpe kjole fra Coast;) Er nok ikke lenge til du kan passe Oasisklær, kommer allerede inn i str.40 i bukser og 38 i topper derfra, de er litt større enn på andre kjeder:)

 

Jeg raver 172cm over bakken... Gjort alt dette på egen hånd jeg! Med litt hjelp av en støttende kjæreste, som selv også gikk ned omtrent 10kilo, men han har gått opp 3 igjen (men dette er muskler;))

 

Nye tips: Mål fettprosenten din hos noen profesjonelle... Aldri gå etter BMI, ved å bruke en maskin (som sender elektriske impulser opp i kroppen, ikke merkbare for oss da) sjekker de hvor du har mye muskler, hvor det er litt lite muskler, hvor fettet ditt ligger, hvor mye du bør veie for å ha en riktig fettprosent tilpasset din kropp! Helt genialt!!! Mål dette kanskje annenhver måned/hver tredje måned så du får fulgt opp skikkelig! Aldri gjort dette, men bestevenninnen min har (hun sliter derimot med for lav fettprosent 14%!) og hun har bare godt å si om det!

 

Stå rett opp og ned med armene ut til siden i skulderhøyde... Lag små sirkler med armene i 1 min. 30 sek. pause... Dette gjør du 3 ganger med sirkler begge veiene, altså 10min tilsammen... Utrolig effektivt, og du får armer som Jennifer Aniston siden det er denne øvelsen hun gjør...

 

Det kan ikke alltid gå like bra hver eneste dag, bare pass på å ikke tenke så mye på de dårlige dagene... Glem dem og gå videre! Sparer deg for masse energi og antakelig flere dårlige dager...

 

Hva tar du master i? Er en god gulerot å ha et mål som vitnemålsutdelingen! Jeg skal begynne på jus'en til høsten jeg, gleder og gruer meg til det... Blir mindre tid til å trene og er redd for at det blir endel festing og alt det følger med:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Jeg vet alt om det å føle seg enorm. Egentlig så jeg ikke på meg som sånn kjempestor heller.. før jeg gikk på vekta og så tallet.. 93,3kg var startvekta i mai 2007. Sier seg selv at det er aaltfor mye når man ikke er høyere enn 1.65. Nå er den 68kg, og jeg føler meg så utrolig mye bedre. Men jeg er ikke helt i mål enda, det skal sies. Jeg meldte meg aldri på kurs. Som student rakk ikke pengene til. Jeg bare bestemte meg.. NÅ skulle det bli slutt på snop og uregelmessigheter i spisingen. (Trimmen hadde jeg hatt på plass en stund..)

 

Jeg har all tro på at du skal klare deg bra ;) Så lenge innstillingen er der, så går det egentlig veldig av seg selv. Jeg har spist akkurat det jeg vil ha.. men selvsagt vært veldig påpasselig med snop. I tillegg har jeg hatt rundt 20 trimpoeng hver uke. Og det har vist resultater.

 

Og som det ble tipset om her.. ta bilder. For når man ser seg i speilet (jeg er hvertfall slik).. så ser jeg til tider fortsatt personen på 93,3 kg. Det mentale henger ikke helt med bestandig. Men når jeg ser bildene, så ser jeg klart og tydelig at jeg har blitt betydelig mindre enn jeg var.

 

Ønsker deg masse lykke til! Dette går så fint at :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedover24

Hybelkanin:

 

Ja, Coast har utrolig fine kjoler! Digger de! Og jeg tror nok ikke det skal være så lenge til jeg finner en sm passer..men vil jo ikke ha den største størrelsen heller ;) Hehe!

Gode tips det med armene..kan jo ha vekter så får man mer effekt av det også!

Så flink du er som klarer å gjøre dette selv! Jeg trengte og trenger fortsatt det lille kicket av måtte veie meg hver uke! Har ikke vekt hjemme, og nå har jeg ikke tenkt å kjøpe det heller for skal gå på kurs til jeg er mer eller mindre fornøyd uansett!

Jeg går master i markedsføring på BI og har vært fornøyd med det! Gleder meg til jeg er ferdig og skal ut i jobb..som forresten også er en god grunn til å miste noen kilo! Er greit å se litt okey ut første dag på jobb, og på intervjuer for den saks skyld!

Når det gjelder skolen så tror jeg ikke du skal bekymre deg! Det blir nok mye festing, men hvis du er flink til å ha med mat og følge det du nå har gjort til din livsstil så bør det ikke være et så stort problem. Men det er ikke tvil om at studiestart var en av grunnene til at jeg gikk opp..men igjen..når du er klar over det, og vet at det er din "risikosituasjon" så skal det gå bra! Vær bevisst på å ikke kjøpe mat i kantine etc..det er som regel ikke så sunt som å ta med hjemmefra..dyrt er det også! Pass også på at du lager rutiner med lesingen..for det er mye å lese på jus'en..og når det er mye å lese, mye å gjøre, mye å følge med på..da har man plutselg "ikke tid" til å trene lenger! Men du som er så flink til dette skal nok ikke ha stor problemer! Bare vær bevisstpå dine valg! Det går så bra!!!

 

Frktrulte:

TAKK for motiverende ord! Når du (og dere) kan klare det, da kan jeg også! Jeg gleder meg til å fortsette, og se at målene mine blir nådd! Er glad det går sakte, men sikkert! Bilde skal jeg så absolutt ta!!!!! Det har jeg ikke engang tenkt på!!! For helt klart at man ser det bedre da! Kjæresten min ser det jo nå allerede, men dere vet..vi jenter har jo alltid noe å plukke på :D

 

Nå er det ny uke, nye utfordringer! Og følelsen av å mislykkes fra igår er mer eller mindre borte! YES!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nedover24, kan jeg henge meg på deg? Du virker som en positiv jente som vil gjøre dette på en sunn måte, og det vil jeg også!

 

Litt om meg: jeg er en jente på 23, og på denne tiden i fjor var jeg vel ti kilo lettere... Jeg er 172 høy og gikk ned fra 82 til 68 i løpet av høsten 2006. Etter det har det gått rett til h..., og jeg har startet på nytt mange ganger. jeg vet jo at jeg kan klare det, og jeg SKAL ikke gi opp! I dag viste vekta 79,4 kg og jeg er mer enn klar for å forandre det tallet ;)

 

Sist jeg gikk ned hadde jeg en kjempegod støtte i en gjeng her inne, men vi datt dessverre fra hverandre. Jeg vet at det hjelper å skrive på forumet, så det hadde vært morsomt hvis vi kunne backet hverandre opp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hybelkanin

for gode råd nedover24! Mye å lese på jus'en ja, ikke så engestelig for mat (kommer til å ha dårlig råd, da planen er å bruke alle ekstra penger på nye klær til den nye kroppen:D), er mer engstelig for å få tid til å trene... Men nå har jeg en kjæreste som liker å gå da, så det er hjelper jo litt:)

 

Hehe, skjønner hva du mener med den største størrelsen... Samtidig er det kjipt å bruke mange penger på et plagg du bare får brukt en gang, siden man er 5kg lettere ved neste anledningen;) Er skikkelig lei av alle klærne mine nå, kjøpte noen på salg rett etter jul for å ha noen bukser som ikke falt av meg! Ikke lyst til å bruke mange penger før jeg har nådd trivselsvekten... Men det er så mange fine klær! Sko kan jeg bruke penger på da;) Selv om jeg utrolig nok har gått ned en skostørrelse!

 

Nå skal jeg spise eggerøre, mmm, vært å trent med alle pensjonistene, så helt utslitt! (Er nesten bare pensjonister som trener på mitt studio:P)

 

Ser visst ut til at jeg henger meg på denne tråden også! Er lite aktivitet på 18-25 så har vært vanskelig å finne noen i 20-års alderen... Så håper vi klarer å fikse det med denne;) Håper dere får en flott start på uken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei=)

 

Det er en veldig inspirasjon å lese om dere alle:) Jeg har ikke vært inne på sidene her siden i fjor sommer, og har etter den tid gått opp og ned i vekt. Har ikke klart å stabilisere pga skolegang og jobbing og mangel på faste rutiner i hverdagen.

 

Jeg er nå 168cm høy og 71 kg. Ønsker å gå ned til 60 kg, men setter meg stadig delmål. Har innarbeidet meg ganske gode og sunne vaner, med en del trening attåt:) men, jeg er en skikkelig godteri-mons. elsker sjokolade..! så det er utrolig tungt å måtte avstå fra det. Men jeg skal klare det. Jeg har gjort det før, så problemet er bare å holde på den nye vekten.

 

Keep up the good work :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedover24

Dette var akkurat det jeg håpet på! Er moro at flere henger seg på!! Jo flere jo bedre! Syns det er så bra å høre at det finnes andre enn meg som har slitt/sliter med det samme! Og når man hører sånn som dere som har klart dere helt supert!! HERLIG!

Jeg er helt klar på at dette skal jeg klare! Jeg vil komme meg gjennom ups and downs og det viktigste er å lære av hele prosessen. Denne uken har ikke vært den beste! Føler at jeg har vært litt slurvete med å ha det riktige kaloriinntaket hver dag..har bare blitt gjennomsnittlig riktig..og ikke er treningen helt på plass! Men må innrømme at jeg nesten er litt redd for å begynne å trene for da syns det ikke på vekta at man har gått ned for man samler en del mer vann i kroppen de første treningsukene..MEN..uten trening går nok ikke planen min så bra!!!!! Så kom igjen!!!! :)

 

Jeg syns dere er så flinke jeg!!! Skryt av dere selv!!!!!!!! Om ikke andre vil høre så si det til dere selv for det er en bragd!! Jeg har selv en liten "heiagjeng" på skolen som spør hver torsdag (veiedag er på onsdag) om hvordan det gikk så får jo nesten prestasjonsangst :D Men litt deilig når det går nedover! Men gruer meg til imorgen!

 

Kisse: DU KAN FORTSATT NYTE SJOKOLADEN!! Det er viktig at du husker! Ikke kutt den helt ut for da sprekker du fortere. Bare pass på å spise mindre av det og sjeldnere!

 

Ahnimah: IKKE GI OPP!!! Dette klarer vi sammen!!! Hybelkanin har mange gode råd!!

 

Ja, jeg har faktisk også merket det på skoene!! Rare greier! Tok frem noen søte Gabor-pumps jeg kjøpte for et par år siden som har vært trange..nå satt de som støpt igjen!! DIGG!!! I like this transformation!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

 

I dag er det Grey's kveld! Da har det pleid å være godis med venninner! Wæææ! Ikke i dag! Dette er mine mål for dagen:

1. Gå trapper der det er mulig

2. Ikke spise for mye middag når jeg skal spise med venninner etterpå

3. Ikke spise godis når vi ser Grey's!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det merker jeg å er veldig vanskelig. samvær med mine slanke venninner :D

de kan sitte å ha i seg alt mulig, uten å tenke på fett eller kalorier. derfor, da jeg var på hyttetur i helga med tre venninner, kjøpte jeg inn masse frukt og grønnsaker, kuttet opp og la i en skål. dette ble veldig populært, og alle spiste av det:) men likevel kom det fram potetgull og godis.. hehe. men fikk no værtfall i oss noe sunt først!

 

du kan jo foreslå at det skal være en sunn aften på greys-kveld. kanskje de blir motivert til å leve litt sunnere de også :) det er jo sånn at fordi om de er tynne, trenger de ikke å være sunn.

 

ha en fin dag, jenter :( kos dere med greys i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sitter her å leser det dere skriver:)Dere er kjempe flinke:)

Jeg er ei jente på snart 23år, som studerer. Det betyr masse sitting på rompa og lite bevegelse. :emdte meg inn på spenst i førsten av januar, og har faste ting je går på:)alt fra spinning til pilates.

 

ønsker dere masse lykke til:)

og jeg følger med på dere

 

Go kvell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ei jente snat25 år og syns alle her virket så utrolig oppmuntrende og blide.

Digg

Også endelig en tråd der ikke alle har barn og stasj..

vel jeg stArtet på 80 gikk ned til 62 og nuh i fjor var jeg plutselig oppe i 76 igjen uhhh.. Det går raskt opp her i gården.. legger på meg av en sjokolade bit :-(

 

Vel na er jeg snart nede i 71 og gud hvor det er deilig...endelig turt å bevege meg ut på¨håndball banen igjen og fy søren å gøy (og sykt god trening)

 

Håper dere koste dere med Greys i dag

 

Hei og hå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedover24

Så klart det er plass til flere her!! Så moro at flere henger seg på! Jeg ser at jeg ligger waaaaay bak dere andre, for jeg har jo nesten nettopp startet! Men håper og tror at jeg en gang kan skrive som dere "20 kg ned" *drømmer* Hehehe! Det er i hvert fall det jeg vil nå, og jeg prøver å jobbe for det! Igår koste jeg meg med et lite stykke hjemmebakt kringle hos en venninne! Den dårlige samvittigheten viste seg ikke en eneste gang for jeg vissteat dette hadde jeg "råd til" i forhold til kaloriinntak for dagen! DIGG! Hehe!

 

I dag er det veiedag :S Wææææ!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt om dette blir en skikkelig aktiv tråd! Da er det mye gøyere å skrive her også!

 

Så også på Greys i går, måtte jo det, siste episoden :/ Jeg har heldigvis ikke den vanen med venninnekveld, jeg og samboeren pleier bare å spise kveldsmat når vi ser på.

 

 

Artig at vi alle er omtrent på samme alder, og sånn som du sier Piny, at ikke alle har barn og stasj, hehe :)

 

Det beste med Grete Roede-opplegget er at man har "råd" til å kose seg litt! Det er så utrolig viktig... Hvis jeg hadde begynt på dette uten å kunne kose meg noe som helst hadde jeg blitt sprø. Men det aller viktigste er selvfølgelig at vi spiser NOK for å holde forbrenningen oppe, og at vi ikke sulter oss for så å sprekke totalt.

 

Nedover24: ikke tenk så mye på vannet, det ordner seg! Kanskje du kan begynne å trene litt rolig? Gå turer og gjøre ting som ikke samler så altfor mye vann? Hvordan gikk veiedagen, forresten?

 

Jeg trener nesten bare snowboard for tiden jeg, har kjøpt meg sesongkort og kjører fire dager i uka. Bruker musklene helt vanvittig, men dessverre ikke så mye kondistrening :D Liker å trene Pilates også, har noen videoer hjemme siden det er kjempedårlig med treningstilbud her.

 

Nå skal jeg ned og drikke kaffe med noen kompiser.

 

Lykke til videre, jenter! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hybelkanin

Litt skryting først;) Allerede fått 10.5 trimpoeng, så DET er deilig! Men gruer meg til tannlegen imorgen:S Må visst operere bort visdomstennene mine... Jaja, tannlegen jeg har er ihvertfall ufattelig flink og snill! Dumt det ikke er henne som operere, men men, da er det ihvertfall gjort!

 

Helt enig at det er litt deilig med noen som ikke har barn eller skal ha barn i nærmeste fremtid:P Ikke at det er noe galt hvis noen med barn henger seg på! Men greit å snakke med noen likemenn;) Kroppen endrer seg jo drastisk etter graviditet, ikke bare livet!

 

Åååh, snowboard er bare konge! Utorlig bra trening, men med det månedlige forbruket jeg har så er det ingen penger til overs så jeg kan reise bort... Her er det jo bare slaps hvor enn du går... Blæh... Spahøyfjellshotell, snowboard og kjæresten hadde vært perfekt akkurat nå! Hehehe;)

 

Jaja, Bali Kyllinggryte, regn og Gossip Girl er ikke så verst det heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i går var bare værste mumse dagen ever at jeg ikke greier å holde meg til det jeg har "råd" til som dere snakker om...3boller og 1 scones ikke bra...

 

men søren heller i dag skal jeg tilbake på den tynne strek

i dag er det håndballtrening og da greier jeg fint å holde motivasjonen oppe hele dagen for jeg vet at jeg fungerer dårligere på trening om jeg har spist dårlig mat.

Det er super motivasjon skulle ønske jeg hadde sånne organiserte trenigner hele uka for jeg greier ikke være så nøye på mate om jeg ikke trenger å bevise noe..

HVordan greier dere det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hybelkanin

hadde jeg på søndag... 4 boller! Alle med krem og syltetøy... Nå ble det middagen da, men merker nok det på vekta ja... Heldigvis vært aktiv denne uken og spist sunt... Noen ganger må man jo få litt "fri"... Ellers hadde jeg aldri klart å gå ned og holde meg der!

 

Ikke tenkt mer på det, tenk heller på dagen imorgen og hvor bra den skal bli!!! Eller neste uke, eller neste måned, eller neste år;) Da er vi forhåpentligvis i mål hele gjengen! En dum dag skal ikke få ødelegge oss=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

..om det sklir litt ut én dag.. eller litt i helga. Jeg vet hvor lett det er. Da er kunsten å kunne ta seg selv i nakken igjen. Og ikke fortsette løpet resten av uka. Én sprekk er ikke et nederlag. Ikke alle er i topp humør, form eller motivert hver eneste dag. Og hvis man forventer at alt skal gå på skinner, så blir man fort skuffet. Veldig skuffet.

 

Jeg tror kunsten ligger i å ta en dag av gangen. Ha flere små mål, enn ett stort. Ha en liten belønning som venter når delmålene er nådd. Og vær forberedt på at kroppen kan stritte i mot. Noen mister kiloene som bare det, mens andre må virkelig slite ræva av seg for å miste noen gram. Ha i bakhodet at ned er ned, uansett om det er 1,2 kg eller 0,2 kg. Det er uansett i riktig retning.

 

Jeg har kommet meg på en vektterskel nå.. og jeg merker jeg blir utålmodig. Men jeg kan egentlig ikke forvente annet. Etter å ha gått ned over 25kg på 7 mnd. så må man jo regne med at prosessen stopper opp etterhvert. Nå i disse dager er jeg egentlig bare veldig fornøyd at jeg holder meg nogenlunde stabil. Har en 4 mnd. tur rundt jorda som står på trappene (avreise 14. feb).. så jeg skal nå bare konsentrere meg om å holde vekta til jeg er hjemme igjen i juni. Så tar jeg det derfra :D

 

Jeg sitter uansett med et bra inntrykk av denne gjengen som henger på tråden her. Innstillinga er der så absolutt. Jeg ønsker dere masse lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel slenge meg på her jeg også. Meldte meg igrunnen inn her fordi jeg ville lese om andre som klarer å få til det de vil! Det er så utrolig motiverende! :D

Selv startet jeg ferden mot et bedre liv mai 2007. Da ble jeg litt skremt over å plutselig oppdage at jeg veide 111 kg! :S Jeg har nå gått ned til 85 kg. 26 kg mindre merkes godt! Men jeg vil enda ned ca 15 til. Jeg er 22 år og 185 cm høy. I det siste nå har det stoppet veldig opp, selv om jeg fortsatt trener 3-5 ganger hver uke og spiser sundt. Irriterende. Men, så lenge det går sakte men sikkert nedover.. og ikke oppover skal jeg vel ikke klage!

 

Så dere diskuterte oppi her hvor vanskelig det er å holde på de gode vanene sine i lag med andre venner! Helt enig! Syntes faktisk venner burde ta litt hensyn og faktisk legge bort potetgullposen og sånt når vi som prøver å være flinke er der! De har virkelig ikke vondt av en gulrot eller to de heller! Jeg merket en periode at jeg faktisk valgte å ikke møte vennene mine pga jeg ofte sprakk da! Blir jo helt feil det også! Selv om man slanker seg skal man ikke gi opp det vanlige livet sitt. Tror vi bare trenger en enorm stå-på-vilje! :)

 

Lykke til folkens! :( Vi skal klare å nå målene våres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hybelkanin

kiloene er verst, kroppen er så vant med dem så den tviholder på dem nesten til døden:P Går gjennom akkurat det samme selv... Bortsett fra at jeg plutselig la på meg 600gram:S Skjønner ikke hvorfor... Trener masse, spiser rundt 1700-1900kcal, drikker masse vann... Men men, skal bare holde ut, så håper jeg det går ned 600gram og enda litt til...

 

Idag blir en vanskelig dag, skal først på fest også ut på byen... Skal drikke alkohol (Bacardi, elsker det:P), men det som blir tøft er å ikke spise nattmat når jeg venter på nattbussen:S Kjenner jeg meg selv rett er det akkurat det som vil skje!

 

Skal få gått en lang tur idag, og en imorgen... Men uff, tror jeg kan se langt etter å gå ned 600gram:S

 

Håper dere andre får en litt sunnere helg enn meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære dagbok.. --> (haha! måtte bare skrive det etter å ha lest gjennom det jeg skrev. skikkelig dagbok-ish )

 

det er vel et ord som har fått annen betydning etter slankingen har begynt :)

i stede for å kose meg med masse god mat og godis, er det heller samvær med famlie og gode venner som betyr mer. så klisje som det enn høres ut som ;)

 

i helga så har jeg klart å holde den stramme linje. på fredag var jeg ut på en joggetur, ca 45 min. så tok jeg sånn rygg/mage program på dvd som jeg har fått gjennom et iform blad. var på vorspiel på kvelden, men drakk bare pepsi max, null alkohol! :) stolt :D lørdag var jeg på jobb, men spiste sunt. der var det også en stor fristelse, sjokolade! helst til kundene, men vi kunne få så mange vi ville. jeg klarte å ikke være borti noenting. herregud!! det var hardt skal jeg si.. så dro jeg hjem til mamma på kvelden og fikk servert kylling løvbiff og masse grønt attåt. i dag trente jeg litt over en time...

 

føler likevel jeg ikke rikker noe på vekta. skal bli spennende å se på tirsdagen(veiedag) håper jeg har rikket ned noen gram værtfall..

 

hvordan har helga vært for dere? er egentlig veldig sulten nå.. tenkte å prøve meg på taco, men med kyllingfile i biter i stede for kjøttdeig. en ny vri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy sørene så flink du er kisse!!

jeg har hat en super helg men ikke så supert med tanke på mat og stasj vært hjemme hos mor og far og det er en utfordring for selv om de er flinke til å spise sundt så blir det mye kaker og kose mat når jeg først kommer på besøk.

Har ikke engang turt å føre inn tingene jeg har spist..uhh.

Men nå er det ny giv 3 håndball treninger denne uka og skal også prøve å komme meg på sats i dag :-D

Denne uka skal bli super for oss alle!!

HANG INN THERE alle sammen

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedover24

Hei hei hei!!!!!

Etter en usedvanlig ikke-aktiv uke her inne er jeg nå tilbake! Jeg tror nesten ikke jeg sittet foran pc'en en gang siden forrige onsdag! JEG HADDE GÅTT NED 1 KG TIL!!! *skryt-skryt*! Hehehe! Det var deilig! Så nå er det nede i litt over 4kg minus! Herlig herlig! Og jeg kjøpte meg TRE skjorter på torsdag! Skal på jobbintervju nå til torsdag og måtte ha noe pene klær..var dritsur for at jeg måtte kjøpe skjorte for det har vært UMULIG for meg å finne grunnet store armer og store pupper og breie skuldre..men på torsdag...wohoooooo!!!!!!!! Det var så herlig! En av de er til og med fra Voice of Europe i str 44..ikke verst, ikke verst! Hehehe! Pølsa på magen er på vei bort..og på lørdag fikk jeg SYKT mange fine kommentarer om hvor bra jeg så ut..dette gir selvtillitt!

 

Men...nå kommer det dumme..Hadde en sprekk i går ;) med klubbkveld med venninner og kyllingvinger og godis..men men..som det har blitt sagt..det er bare å glemme det..brette opp ermene og starte på'n igjen! Også ble det selvfølgelig alkohol...OG NATTMAT..på lørdag! FY LANKEN..det som jeg har klart å holde meg unna!!!!! FAEN assa!!!!! Men spist er spist..nå får jeg ta konsekvensene!! :D

 

Jo, jeg bør starte i det lille med treninga..er rart det greiene der..jeg var den jenta som trente seks dager i uken, opptil flere ganger på en dag..så sa det plutselig stopp..og nå er det et hel.... slit å komme tilbake igjen...men idag skal jeg ta på meg skoene..GÅ bort på SATS med kjæresten min og melde meg inn...! Det er den lille terskelen der man må over..tenk dere noe så dumt!!!! Trening bør ligge som en "main driver" for dette opplegget..men for meg gjør det ikke det!! Herregud så tragisk!

 

Dere er så flinke alle sammen!!!!! Dere har gått ned så mye! Er bare jeg som ikke har kommet så langt enda! Er mye å leve opp til for å si det sånn!! Men jeg skal nok klare det jeg også!! Det er moro å høre hva dere har oppnådd!!

 

Hvordan er det med dere, alle sammen!?!?!?! Er dere klare for en ny uke?! YES!!!!!!

 

Nå titter sola frem...det er mitt hint: PÅ MED SKOENE..nå er det ut å gå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

 

Jeg har vært borte i helga, men har bare spist masse sunt. Faktisk har jeg fått i meg litt lite... Ble servert bare sunn mat og lagt inn trening i programmet, så jeg har god samvittighet etter helga. Det er også litt av grunnen til at jeg har veiedager mandager, da slipper jeg meg ikke så løs. Søndagskveldene er faktisk verst for meg, men siden jeg skal veie meg dagen etterpå er jeg flink. Har gått ned 2 kilo siden forrige uke. Helt sikkert mye vann, men det er morro for det ;) Da blir man inspirert til å fortsette.

 

Synes alle sammen er kjempeflinke! Det er bra vi tar tak og får oss till å føle oss bedre :D *klappe litt for oss* Tihi.

 

Gleder meg til å komme meg opp i bakken og få kjørt litt brett i morra, det blir deilig.

 

Ønsker alle sammen en flott mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...