Gå til innhold

(straks) 24 år, stor, men på vei ned!


Gjest nedover24

Anbefalte innlegg

jeg har gått ned 700 gram denne uken. Ikke kjempebra, men helt greit med tanke på mensen.

 

NEdover24: kjedelig med stillstand, men det tar du igjen nå vettu!

 

Jeg har en travel uke foran meg, så det kan bli vanskelig å få inn litt trim. Men jeg skal klare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

hoff.. har vært helt ute av systemet de siste to ukene. det begynte med en liten vinterferie til oslo. med mye god mat, vin, godis.. ja, alt som ikke er lov. så etter det har jeg liksom gitt litt opp . har ikke rukket å trene noe, siden jeg sitter med en semesteroppgave som jeg må stå på for å komme opp til eksamen. så jeg føler meg mislykka og sitter igjen med en følelse at jeg aldri kommer til å nå målet..

 

siden jeg ikke rekker å trene noe før denne oppgaven er ferdig, må jeg bare tenke på å starte opp igjen etter den 14.mars. hoff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedover24

Dette klarer du, Kisse!

Du kan fortsatt holde vekten selv om du ikke trener..bare pass på maten! Det som er viktig etter en sprekk er at man sier jaja..shit happens..og så stå på igjen! Jeg har selv hatt to veiinger på rad hvor jeg hadde gått opp, men tok meg sammen og fikk nedgang igjen igår! Du som er så flink kommer gjennom dette på en super måte!!!! Det er jeg sikker på!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...