Gå til innhold

Ammer skal ned i vekt!


Gjest trangeklr

Anbefalte innlegg

Gjest trangeklr

Nå har det gått 4 mnd, jeg har fortsatt igjen 6 kilo. I dag er det start! Begynner med Grete Roede for meg selv. Har gått på kurs tidligere. Prøver selv, om ikke det går blir det kurs senere.

 

Startvekt: 69 kilo, Midje 82(!) cm!

 

Lykke til til meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

84 midje og 60 kg, 1.59 høy, da skjønner man at kroppen min er uproposjonert..

 

Jeg går på internettkurs men syntes det foreløpig er helt ok, men man kan klare like greit på egen hånd er min erfaring, så jeg gidder ikke internettkurs en gang til tror jeg... da blir det kurs man må møte opp..

 

Mitt problem er sjokoladen, jeg vet faktisk ikke hvordan jeg skal klare å kutte den ut.. Vi kan jo ikke ta krom heller når man ammer:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere..

Jeg ammer også, og vil ned de siste kiloene. Er ikke så mye igjen (gått ned ca 21 av 23), men kunne tenke meg et par til i forhold til hva jeg var i utgangspunktet.

Målet mitt er 49 kg - og dit er det 5 kg (var 52 før svangerskap og fæææle hormonkurer). Har bare 155 cm å fordele det på da!

 

Tvillingene mine er 4.5 mnd, og grunnen til at jeg begynte å slanke meg var at det plutselig blir bryllup :( så da fikk jeg det litt mer travelt med å komme ned i vekt. Vi skal gifte oss på guttenes navnefest - så det er ingen som vet om det enda...hihi... Kjøpte kjole i februar, med litt for trangt glidelås.. (får den på meg nå da, for har gått ned noen kilo og cm etter at jeg begynte på vektklubben)

 

Men kort oppsummert har jeg 5 kg igjen til målet - og håper å komme dit til sommerferien :-) Ellers så får jeg trimmet mye, mest lange trilleturer hver dag med de små, og ca to økter styrketrening på 3T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...